Pijpen, condoom gebruiken?;$

zie titel.

nee jezus, gatverdamme:s
wou je m nu pijpen dan ofzo, dat je dit NU vraagt:D?

maaaaaar je moet wel weten of ie geen soa’s heeft/gestest is;) anders WEL condoom;)

jaa als hij een soa heeft,
maar persoonlijk heb ik dat nognooit gedaan met een condoom lijkt me niet erg aangenaam

Zonder dat hij getest is: Nee.

Je wilt er niet zo bijlopen

http://relationship-solutions.net/blog/wp-content/uploads/2008/12/herpes.jpg

^ IEUUWWW :frowning_face:

omg schrok me dood :O^

Gadver.

Gadverdamme, wat een smerige foto.

Iggll Herpes.

gelijk klaar wakker

Ben nu echt misselijk gewoon…
Met condoom is beter! zie picture above… Al is et je vriend je weet et toch nie als ie vreemdgaat en dan loop je der nog zo bij :nauseated_face:

Oh, gatver die afbeelding! :nauseated_face:

o mijn god. ik ben gelijk klaarwakker nu.
Maar alleen met condoom pijpen als je niet weet of ie een SOA heeft. Moet je er eentje nemen met een smaakje haha. Klinkt raar, maar de ultra dunne van de kruidvat smaken naar witte chocola :blush:

gatvergatvergatverdamme die foto.
maar idd, met condoom als je nietzeker weet of 'ie een SOA heeft

Haha, sorry guys,
ik wilde dat m’n punt goed zou doordringen zeg maar :stuck_out_tongue: een geslachtsziekte down under is al niet fijn, maar als je herpes aan je mond krijgt weet meteen de hele wereld dat jij het onveilig hebt gedaan.

bij de GGD kan je overigens gratis en anoniem een soa-test laten doen. Je ouders komen er niet achter. Gewoon ff laten testen dus, en dan kan je dat gepruts met condooms achterwegen laten.

Bah …

Njaa het is wel beter met condoom te doen , mr ik vind het zelf persoonlijk ranzig.

Ik heb al n lange tijd n vaste vriend , en die heeft zich laten testen , dus dan wel zonder.

Mrgoed het is en blijft een risico , je weet maar nooit

-

Als je diegene niet kent of nog niet lang zou ik het met doen. Ik doe het zonder maar dat komt doordat ik al een tijd met me vriend heb en wij elkaars eerste zijn :slightly_smiling_face:
en ja ik weet zeker dat hij niet liegt.

soatest en dan kan het gewoon zonder condoom. gadver die foto. misselijk nu.

Of je hebt het koortslipvirus gewoon op een andere manier gekregen. Niet iedereen met een koortslip heeft onveilig gepijpt/gebeft haha.