Pijpen, aftrekken, hoe dan..

Hey meiden,
Ik hoop echt dat hier op wordt gereageerd, ik zit namelijk met een probleempje.

Ik heb inmiddels al 5 maanden een vriend, (hij 16 ik 17)we zijn inmiddels zo ver dat we naakt samen douchen, en hij mij soms vingert.
Nu is het probleem vanaf mijn kant, dit is voor ons allebei helemaal nieuw allemaal, maar ik durf hem niet aan te raken down under.

Ik wil het wel!! Maar het is puur dat ik niet weet wat ik moet doen…

Moet je eerst aftrekken of pijpen? Hoe moet je aftrekken, en hoe moet je pijpen… is het gewoon beide veilig zonder condoom?
Hoe begin je met zoiets?..

Een hoop vragen dus, ik hoop dat jullie ze kunnen beantwoorden.

Xxx

Tuurlijk is dat veilig zonder condoom

En hij zal wel zeggen wat hij leuk vind en wat niet

Alleen als hij geen soa heeft.

Vaak doen jongens dat niet omdat ze denken dat meisjes/vrouwen het wel weten.

Aftrekken is vaak stap 1. Pijpen stap 2 en seks stap 3.
Je kan je vriend vragen wat hij fijn vindt en wat hem fijn lijkt. Het zijn eigenlijk dingen die je zelf moet ontdekken met je vriend. Maar met aftrekken je hand op en neer bewegen is prima, af en toe druk verhogen of verlagen (niet zijn pielemuis fijn knijpen natuurlijk), alleen over de eikel bewegen met je hand in een cupvorm. Met of zonder speeksel/glijmiddel. 2 handen of 1 hand. Je moet het allemaal eens een keer proberen en kijken wat jij fijn vindt om te doen en je vriend vindt om te ondergaan.

Pijpen is eigenlijk alleen zijn penis in je mond hebben en je hoofd op en neer bewegen. Je leest vaak dat iedereen likt en zuigt, maar echt vacuümzuigen is helemaal niet fijn voor een jongen. Likken kan als je hem in je mond hebt, al is dat best lastig. Dus je kan het ook doen als je hem nog niet in je mond hebt (of er even uit haalt) en dan aan zijn eikel, schacht of ballen likt. Vraag je vriend of hij wil laten weten wanneer hij klaarkomt. Het is niet fijn om ineens sperma in je mond te krijgen, ook al kan je het verwachten als je pijpt. Alsnog is het niet het lekkerste in de wereld.

Misschien is het ook fijn om deze site te verkennen:

en dan bijv.:

En daar vandaan:

Natuurlijk krijg je hier tips, maar op deze site staat al aardig wat basic informatie verzameld.

:slight_smile:

Aftrekken zonder condoom is veilig. Pijpen zonder condoom alleen als jullie beide geen soa hebben.

Verder zou ik niet meteen in die termen denken. Probeer eerst eens het daar voorzichtig aan te raken, zonder meteen vast te pakken. Gewoon rustig strelen. Misschien kan jouw vriend jouw hand begeleiden? Zodat het minder eng is?
Zo kan je het steeds een stapje uitbouwen.

Ik zal beginnen met hem aftrekken. En vraag ook gewoon of hij het lekker vind. Als hij het graag een beetje anders wilt kan hij dat op dat moment aangeven en kan jij daarvan leren. Ik zal eerst dit goed ‘onder de knie’ gaan krijgen en dat je je er comfortabel bij voelt.
Daarna pas gaan beginnen met pijpen. Eerlijk gezegd heb ik hier heel lang mee gewacht omdat ik het eigenlijk wel eng vond en ook niet echt wist wat ik moest doen haha. Uiteindelijk gewoon maar gedaan en mijn vriend vond het leuk dusja eind goed al goed! :wink:

1 like

Gewoon zeggen ik heb het nooit gedaan en dan doen wat jij denkt dat hoort :sunglasses:
Grote kans dat ook al doe je het niet vlekkenloos dat dat je eraan zit al zo opwindend is voor hem en het daardoor allemaal fijn voelt en anders kan je het altijd nog vragen of kan die je begeleiden met zijn hand

Hoi nou k zou eerst trekken dan spelen likken en pijpen hoe? Gewoon mn mond open tong ver uitsteken penis in de mond en laten glijden of als het niet lukt kan je vriend je hoofd aandrukken of zn penis in ie mond duwen moet lukken ruimte zat hoor xx liss

1 like

Ik heb destijds aan hem laten weten dat ik het nog nooit gedaan had, dus ook niet precies wist hoe het moest. Hij begeleidde vervolgens mijn hand en vanaf toen ging het eigenlijk vanzelf. Wel was ik in het begin erg onzeker en vroeg ik vaak of ik hem niet pijn deed en of hij het wel fijn vond. Pijpen moet je denk ik gewoon eens doen om te ervaren hoe het is en wat je moet doen.

Inderdaad gewoon doen hoor xx

Het handigste is het als je vriend aangeeft wat hij het fijnst vindt wat je doet. Als je gewoon zegt dat je nog niet zoveel ervaring hebt dan kun je niet zo heel veel fout doen, ook al denk je zelf in het begin van wel. Het feit dat je iets doet is meestal al voldoende :flushed:

Ook al heb je veel ervaring…als je het niet te ruw doet kun je weinig fout doen :wink: