Pijnlijke stiltes op msn...

Het zit zo, ik vind een jongen heel erg leuk, maar ik weet nooit een onderwerp om met hem te praten… Hij zit ook niet bij mij op sgool. Vroeger was hij ook op mij en vroeg hij verkering, maar ik zei nee omdat ik op iemand anders was toen. En nu is hij dus niet meer op mij en ik wel op hem… Wat moet ik doen om hem weer te krijgen? Vooral tips voor op msn, want ik zie hem eigenlijk niet veel, alleen op vrijdagen enzo…

Wat kan ik dus eigenlijk op msn zeggen, zodat het niet stil blijft :stuck_out_tongue:

UP

Misschien omdat je hem van vroeger kent, dat je daarover kan praten? En omdat hij niet meer bij je op school zit, misschien over wat hij verder doet enz. Zoals studie/andere school/werk?

Nog wat gedaan?
Vertel is iets leuks, ik verveel me.
Nog cijfers?
Ga je nog wat doen van het weekend/vakantie?
Vind je iemand leuk?

En dat soort dingen. Ik zit zelf niet zo vaak op msn, dus ik weet het ook niet echt goed. Succes =]

Dankje!

UP

Met hem herinneringen ophalen over vroeger, over zijn interesses praten.
En als je hem ziet vragen of hij zin heeft om iets leuks met je te doen.
En doe dan vooral iets wat hij leuk vind, maar jij moet het natuurlijk ook leuk vinden :wink:.

Hoop dat je er iets aan hebt xxx

ligt er ook aan of hij je aardig vind of niet, ik vind bijv. een jongen egt niet aardig, en ik irriteer me erg egt DOOD aan dat hij maar blijft zeuren.
Als hij gewoon steeds kortaf andwoord, hmm maybe he’s just not that into you

Ik heb gwn nog een beetje hoop omdat hij vroeger ook op mij was, hij praat wel enzo op msn maar na een tijdje is het dan weer stil :stuck_out_tongue: en dan hebben we allebei niks te zeggen

Up …

Gwn;

Heey

Alles Goed?

Ja Mj?

Ga Je Nog Wat Leuks Doen?

etc.

Maar dan wel natuurlijk met 1 hoofdletter per zin, en gewoon met jou ipv mj. :cold_sweat:

Verder, kan je iets vertellen over wat je gedaan hebt daar reageert hij dan van zelf wel op, wees spontaan.

praat over;
hobbies
toekomstplannen (bijv. studie)
sport
school
vakantieherrineringen
kaas

vooral kaas ja, daar zijn vet veel soorten van en je raakt er nooit over uitgepraat :laughing:

Ooo egt bedankt! En dit keer begon hij! Nog meer tips!

Hier is een supergroot topic over, MSNflirt heet het :wink:

Hoeft trouwens niet meteen :wink: Sommige jongens doen altijd zo…
Vet irritant maar het hoeft dus niet meteen te betekenen dat hij je stom vindt :stuck_out_tongue:

Inderdaad, jonge kaas, oude kaas, belegen kaas, schimmelkaas, niet te vergeten kaasfondu, kaasships, kaassnacks, beemster kaas, gouda kaas, 40 + kaas…

Zo kun je eeuwig doorgaan

Als ik een stilte heb op msn , ga ik gewoon iets grappigs vertellen wat ik heb meegemaakt en dan vragen of hij nog wat leuks heeft meegemaakt :] En dan gaat het balletje rollen en voor dat je weet zit je alweer 2 uur met hem te praten XD

HALLOOOOOO je vergeet camambert en ananaskaas nog :stuck_out_tongue:

hoe kon je die nou weer vergeten??!!

En smeerkaas niet te vergeten :cowboy_hat_face: