Hey, even voor degene die mischien dit herkennen ofzo…
Ik heb sinds gister last van lichte steken in mn gezicht.
Het zit in mn rechterwang tot net onder me oog, bij mn neus en net dichtbij me lip…
Maarrr, ik heb een lipblaasje, en die verzorg ik gewoon normaal met een Compeed stikkertje en dan wissel ik soms af met een zalfje…
Nu zat ik te denken, kun je pijnlijke steken krijgen in je gezicht van een lipblaasje?
Mij lijkt het onmogelijk maar omdat die steken precies aan de zelfde kant zitten als dat lipblaasje, rechts…
Gister viel het mee, maar nu worden de steken pijnlijker en scherper dat het heel soms naar mn kop schiet en dat vervolgens ook flink pijn geeft
het kan zijn dat de pijn doorstraalt? Als ik tandpijn heb, straalt het ook altijd door naar andere tanden.
Het zou best kunnen dat het doorstraalt maar ik weet niet waar het vandaan komt…
Het is iig behoorlijk pijnlijk en ik slaap ook veel sinds gister om er even niet aan te hoeven denken of voelen
Misschien beter even naar de dokter? Als het nog lang blijft iig. Je kunt nog wel een paar dagen wachten.
Kan het niet door de kou komen? Of dat je een droge huid hebt?
Misschien stoppen met het zalfje of het Compeed stickertje? Misschien kan je niet zo goed tegen een van deze twee? Ik weet het niet, maar het is het proberen waard natuurlijk. En anders even langs de huisarts.
Misschien bijholte onsteking?
ben je niet verkouden? Dan heb ik ook pijn in mijn jukbeenderen (dat heet toch zo?)
Hm ik heb ook nog geen idee wat het kan zijn maar ik heb nu al sinds ik dit post geen zalfje of Compeed stikkertje op dus ik wacht af of het daar aan ligt maar het kan idd ook komen door de kou, een ontsteking ofzo?..
Het is iig vervelend met die pijnlijke steken en kan het ook niet aanraken want dat doet ook veel pijn…
Kijk het even aan en anders ga ik ff naar de dokter
Nou het heerst hier overal met griep dus ik denk dat het ook daar mee te maken heeft…
En het straalt door, want gister was het alleen van me kin tot me neus en nu tot helemaal mn hoofd…
Ik reageer ook nog even, het klinkt als een opkomende bijholte onsteking. Als ik het niet verkeerd heb ontstaat dat door verkoudheid en daarna gaan je andere holtes ook vol met ‘snot’ zitten. Doet het ook zeer als je je hoofd schuin houdt? Of op zn kop? Als het aan blijft houden zou ik wel even naar de dokter gaan, want dan heb je misschien antibiotica nodig. Beterschap =)
Dankjedankjedankje! Ja zo iets lijkt het wel ja maar ik weet al namelijk wat het is, heb even gebeld en ik heb zenuwpijn…
Dus daar is weinig aan te doen, alleen veel rust houden is het beste
Maar toch bedankt hoor!