Pijnlijke grote teen.

Hallo.

Ik heb vandaag voor het eerst gewerkt bij mijn nieuwe baantje, in de keuken van een eetcafe. Ongeveer van 12 - 20:30.
Nu kwam ik thuis en trok mijn schoen uit, en kwam er dus achter dat de bovenkant van mijn rechter grote teen pijn doet. Met buigen, lopen enzo, maar zelfs als mijn dekbed er overheen gaat…
Het is echt het spiertje wat er zit geloof ik, want als ik erop druk voelt het ook dikker dan normaal. Het is precies dat stukje waar mijn grote teen begint…

Er is niets op mijn teen gevallen, heb hem niet gestoten enzo, dus ik vroeg me af of iemand dit herkent en weet wat ik kan doen.

Alvast bedankt!

Misschien omdat je veel hebt gelopen? Of veel hebt gestaan.
Ik heb er ook wel eens last van als ik dus veel heb gelopen, ging bij mij vanzelf weer over (:

Aaw vervelend.
Kan je echt niet bedenken waaraan het misschien kan liggen?
Misschien door het hele dag staan of door je schoenen?

Misschien omdat je een hele dag gestaan hebt en je schoen niet echt daarvoor is zeg maar? Ten minste, ik had zoiets ook best vaak nadat ik gewerkt had en dat verschilde per schoen die ik aantrok…
Anders zou ik het niet weten.

Het kan ook door je schoenen komen. En misschien moeten je voeten nog even wennen aan zoveel lopen (:

Behoorlijk onzinnig topic dit. Het is niet alsof je doodgaat aan een pijnlijk plekje aan je teen, relax. Je hebt pijn, oké. Alsof dat niet overgaat.

Sorry hoor, maar je grote teen is wel belangrijk. Zonder je grote teen kan je niet eens lopen, dus met een ‘pijnlijk plekje’ is het lopen heel vervelend.

was je teen toevallig ook wat ‘wittig/bleek’ ?
dat heb ik vaak als ik gewerkt heb of lang gelopen,
dit komt bij mij door mijn schoenen. anders zou je de volgende keer andere schoenen aan kunnen doen als het morgen weg is, want dan komt het denk ik door de schoenen.
en als je het een paar dagen blijft houden even naar de huisarts

^ zonder grote teen kun je wel lopen. mijn vader heeft een ongeluk gehad en is nu zijn grote twen kwijt, maar hij kan perfect lopen. reageer aub niet als je niet zeker weet of het klopt, danku.
en ik denk iid dat het door je schoenen komt, heb ik ook wel eens.

^ Maar tenen zijn wel belangrijk voor je evenwicht. En idd, lopen met iets aan je grote teen is echt zwaar kut, helemaal als je er niet ff snel wat aan kan doen en moet wachten tot het overgaat. Je raakt er constant je schoen mee aan of je knalt tegen dingen op, of mensen tegen jou, logisch dat ze 't snel over wil hebben.

Ik denk ook dat 't komt door je schoen en die lange tijd dat je er mee rondgelopen hebt.