pijnlijke enkel

vandaag ging mijn moeder de lattenbodem van mijn bed vervangen. ze had hem er dus uitgehaald en ging de nieuwe pakken. ik zag dus wat liggen onder mijn bed en wou het pakken. ik bleef haken met mijn enkel aan de bedrand en viel ‘in’ mijn bed. Daarna deed mijn enkel heel erg veel pijn. De bobbel bij mijn enkel is heel groot geworden en doet heel erg veel pijn als ik er zachtjes op druk. en als ik mijn voet strek of naar boven wijs doett hij ook pijn. niet als ik loop… Weet iem. of mijn enkel voor woensdag beter is en wat er met mijn enkel is?

Verstuikt/gekneusd… kan je nog wel even last van houden. Goed rust houden en je had hem eigenlijk meteen moeten koelen dan neemt de zwelling af. Misschien kan je bij de apotheek zo’n elastieken kous halen zodat je er wat minder last van hebt?

Kan wel even duren voordat je er geen last meer van hebt

kan ik dan nog wel sporten, rennen enz?

Als je er echt zoveel last van hebt, moet je gewoon even langs de huisartsenpost gaan. Dan kunnen ze er een foto van maken of een drukverbandje leggen.

… als het niet pijn doet, dat voel je zelf het beste natuurlijk. Maar als je er last van hebt zou ik het iig niet forceren.

En wat hierboven gezegd wordt

Drukverbandje is wel lekker om te hebben, ik heb mijn enkelbanden gescheurd en je voelt wel een verschil!