Pijnlijke buik en last met plassen, help!

Normaal ben ik iemand die anderen helpt maar nu zit ik zelf ook met een probleem…
Ik had al gezocht naar een beetje dezelfde topics, maar die kwamen niet echt overeen met mijn probleem dus daar niet over beginnen aub.

Nadat ik seks heb gehad met mijn vriend had ik ongelofelijke buikpijn… en toen ik naar de wc moest had ik echt een pijnlijke druk bij het plassen, hoe langer je plast des te erger de pijn zeg maar.
Nu heb ik ook het idee dat mijn plasbuis zowat bij de ingang van mijn vagina zit, terwijl dat normaal iets verder in de vagina zelf zit.
Ik had even mijn vriend laten kijken en hij zei dat het net lijkt of er een soort van “prop” inzit, terwijl je normaal een soort van “hol” hebt.
Ik leg het een beetje moeilijk uit, mijn excuses maar ik zit hier echt mee!

Nou is de vraag of misschien andere meiden hier ook last van hebben gehad en of ze weten wat het is…
Ik bedoel dit allemaal serieus, dus ik wil geen lullige commentaar oid. als je niets zinnigs hebt toe te voegen dan liever niets.

Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen!

Blaasontsteking?
Of plasbuisontsteking?

Ik zou naar de huisarts gaan als ik jou was :wink:

Dankjullie voor jullie reactie!
Ik ben ook van plan om naar de huisarts te gaan, dat sowieso, maar ik hoop een beetje dat iemand hier ervaring mee heeft om dan tegen mij te kunnen zeggen dat het niet erg is haha!

oh ik heb echt geen idee wat het is! hopelijk is het geen soa ofzo haha! succes in ieder geval!

Het is iig geen Soa, aangezien ik en mijn vriend geen soa’s hebben :wink:

Het klinkt als een blaasontsteking. En als dat het is dan zou ik inderdaad snel naar de huisarts gaan.

als je wilt weten of je een blaasontsteking hebt maak dan niet gelijk een afspraak met de huisarts maar lever gewoon schone ochtendurine in. later die dag bellen en dan weet je gelijk of je blaasontsteking hebt of niet. as simple as that.

Dankjullie wel voor de reacties!
Ik voel me gelijk een stuk meer opgelucht. :slightly_smiling_face:
Ik laat nogwel horen wat het was.

Thank you all!

en? (upje)