Pijn.

Ik heb al ongeveer 4 maanden last van me schouder/rug. Mijn botten kraken om de paar seconden als ik bijvoorbeeld een glas wil pakken dat op de grond staat, even aan me haar zit ( dus me arm omhoog steek) …

Ook als ik in de morgen wakker wordt, en ik wil me arm boven me hoofd leggen verga ik van de pijn. Hebben mensen hier meer last van? Of zou ik toch even naar de huisarts gaan?

Als ik jou was zou ik zeker naar de dokter gaan! Het is zeker niet normaal iig.
Doet me ook denken aan wat ik met mn knieën heb, misschien is er iets met je kraakbeen?

Ga sws naar de huisarts.
Misschien moet je bloedprikken, of naar de fysio of iets.

Thanks, ik ga even een afspraak maken denk ik =)

Kan zijn dat er iets vastzit ofzo… moet je even langs de dokter dan kan die je naar de fysio sturen.

Wie weet lijdt je aan een ziekte die behandelt moet worden. Ga naar de dokter voor het erger wordt! Drink je veel melk? (Serieuze vraag)

Nee, ik ben daar allergisch voor zelfs…

Is het je trapezius spier?

En sojamelk ofzo? Of Paardemelk? Of iets in die richting, zonder lactose?
Er moet toch wel iets zijn van melkproducten datje mag?

je moet idd even naar de huisarts gaan.
misschien is het HMS (hypermobiliteit)
ik wil je niet bang maken ofzo hoor, maar echt even naar de huisarts gaan!

Huh, je gaat toch niet zomaar iets noemen?

Nja gewoon eventjes naar de huisarts! Misschien krijg je gewoo fysio :slightly_smiling_face:

slijmvlies ontsteking?

Misschien komt het daardoor! Melk is namelijk goed voor de beenderen enzo. :slightly_smiling_face:

dat heb ik ook gehad/nog steeds maar dat komt omdat mn schouder uit de kom is geweest. Ik zou even langs de dokter gaan. Misschien is het een spiertje misschien is het iets ergers, of de groei ik weet niet hoe oud je bent. Naja ik zou het even aan de dokter vragen ik werd doorverwezen naar fiso ( wat ik nooit gedaan heb )

ik zou je wel een tip willen geven maar dat vind ik te gevaarlijk. Zeldoktoren op internet is iig niet goed. Hier zitten geen experts en alleen maar jonge meiden. Hooguit een paar die opleiding verpleegkunde/geneeskunde studeren.
Wat ik wil zeggen is: ga naar een opgeleid iemand dus je huisarts. Die kan kijken of het nodig is of je onderzocht moet worden etc etc. Als je eenmaal weet wat het is kan je posten en misschien dat je mensen vind met hetzelfde en je ervaringen kunt delen maar zonder diagnose word je nix wijzer
Sorry

X cherina