Pijn..

Ik weet niet zeker of het hier moet maar ja hier komt ie …
Sins gister avond heb ik pijn rond mijn linker borst niet in maar er echt precies rond om en het is nu nog steeds niet weg! weet iemand wat dit is ?
Ik heb het wel is eerder gehad maar als ik ff diep in en uit ademde dee het zeer maar was het ook weer weg… HELP?!
alvast bedankt!

bij je ribben ? dat heb ik ook heel vaak!

Ik heb het ook wel eens, en dat gaat na een tijdje ook weer vanzelf weg. Gewoon nog even afwachten denk ik (:

Dokter.

Doet t pijn als je erop drukt? En is het ongeveer in het midden maar niet helemaal?

Dat kan een ontstekingsreuma zijn. (syndroom van Tietze) Je kan er niet veel aan doen.
Het kan ook gewoon bij het puber zijn/groeien horen. Als je het vaker krijgt misschien even naar de dokter.

Wat wordt er toch weer snel ‘dokter’ gezegd. Je hoeft heus niet bij elk pijntje die je hebt naar de dokter hoor.

Nee het doet niet pijn als ik er op druk…
en ja idd bij mijn ribben…

nee maar wel als je wil weten wat het is, want wij weten het niet

Was dat niet iets dat kenmerkend is voor in de puberteit? pijn in je borst. en volgens mij met de symptomen die jij noemde?

Want ik het het wel vaker maar dan maar heel even en dit is al sins gister nacht toen i in bed lag en op eens dee het zeer…

Nee maar je kan toch wel even naar de assistente bellen en het beschrijven, als ze denkt dat het niks is maakt ze heus geen afspraak of zegt ze dat je het aan moet kijken. En anders moet je niet zeuren.

kan ook een spiertje zijn!

Ik w8 eerst tot het over is en als het morgen niet over is ga in idd assistente bellen en het beschrijven.

Volgens mij is dat normaal? Ik heb het ook wel eens.

Heb ik ook weleens . Maar dat voelt alsof en een ‘luchtbel’ ergens zit en die moet knappen ? Herkenbaar ?

JAA! Beter kon ik het niet beschrijven.

Mee eens. Met dat ‘walmende korstenverhaal’ van laatst moet je gewoon echt naar de dokter, dat kán niet goed zijn, maar dit kan ook gewoon een spiertje oid zijn, wacht eerst eens een paar dagen of het wegtrekt. Vind ik.

agree. :slightly_smiling_face:

Alles wat jij hebt heb ik ook, maar dan vooral als ik winkel of zo, ook als ik net een smoothie heb gedronken, heel raar misschien ! ik volg dit topic ook even ! :wink:

ik heb het ook wel eens, niks ernstig gaat vanzelf over
zou het eerst een weekje aankijken en als het dan nog steeds zeer doet eventjes naar de dokter