Pijn

Ik heb al een weekje veel jeuk beneden, en dat begint dan na een paar minuten te pieken en te branden en het ziet eigenlijk best wel rood.
Ik heb al opgezocht en het kan gewoon een infectie zijn,
of anders een soa maar dat is zogoed als uitgesloten want ik heb al 3 jaar dezelfde vriend :stuck_out_tongue:

Moet ik hiermee naar de dokter of gaat het vanzelf over?

Denk een schimmelinfectie.

heb je het kindje gehouden?

Ik denk dat je gewoon een kleine schimmel infectie hebt.
Gewoon elke dag even 1x wassen met alleen water, dan gaat het waarschijnlijk wel vanzelf over. (:

Neen, ik was er gewoon echt niet klaar voor :slightly_smiling_face:

Ok, bedankt :slightly_smiling_face:

Ik denk eerlijk gezegd dat je toch een zalfje moet halen, en geen seks moet hebben. Want dit kan je namelijk overgeven aan je vriend. En dan krijg je het pingpong effect.
Dus ik zou beiden even een zalfje halen, anders dan blijf je het houden ^^ Er bestaat niet echt zoiets als een kleine/grote schimmelinfectie, als het al erg jeukt en brandt zou ik een zalfje halen.

Naar de dokter gaan, klinkt als een schimmelinfectie.

Dokter! Ik had het een tijd terug ook en ik dacht “gaat wel over”. Wel, het werd erger en op de duur was het niet meer te houden :stuck_out_tongue: Daarna heb ik het nog eens gehad, toen van dag twee naar de dokter gegaan en heb ik er amper last van gehad omdat je direct kon beginnen met een behandeling

Ja dat had ik ook, het was de 2e keer al en ik dacht gaat wel over joh. Totdat ik met zo’n brandend gevoel in bed lag dat ik niet kon slapen. Leuk ook dat zoiets altijd terug blijft komen :’)

Voor de mensen die het hebben gehad, hoe weet je of het over is? O.o ik had het een tijdje geleden ook maar ik heb nu al een poosje geen vriend meer en heb geen last meer van jeuk maar ben bang dat ik met sex er nog wel last van heb :confused: is er iets om het te testen ofzo?

@x_Emily Nee! Maar als je geen last meer van jeuk/overmatige afscheiding/andere schimmelinfectie klachten hebt, is het gewoon weg :wink:

je kan beter ff dokter bellen. Het gaat idd wel over, maar kan ook zo weer terug komen. Ik had het de laatste maanden elke keer voor ik ongesteld moest worden, werd echt gek. Dokter gebeld, hoefde niet eens langs te komen. Ik zei wat ik had en toen kreeg ik crĂ©me en een pil die je in je doos moet doen (Haha x’]). Hopen dat het nu weg blijft :slightly_smiling_face:

Heb nog wel last van afscheiding :confused:

Ze zei overmatig he. :wink: Afscheiding heb je altijd.