Pijn

[i]Hey allemaal…

Allereerst vind ik het nogal een beschamend onderwerp om te vertellen, ten tweede is de titel zo kort in verband met de jonge girlsceneleden. En hoop ik dat ik dit topic op de juiste plek plaats

Ik heb sinds een paar dagen ontzettend veel pijn in mijn borst. Aangezien ik ben uitgegroeid, bijna 18 ben, al 5 jaar menstrueer e.d., vind ik het toch wel een beetje eng, aangezien het bijna niet mogelijk is dat het groeipijn kan zijn.

Ik had weliswaar wat steken, maar sinds gisteravond is het alleen maar erger geworden in mijn borst. Het is ook echt aan de zijkant wat behoorlijk pijn doet. Als ik mijn arm beweeg, doet het ook echt zeer.

Ik heb gevoeld naar knobbeltjes of kysten, dat is het sowieso niet. Zwanger kan ook niet, want ik heb geen seks gehad.

Heeft iemand dit ook eens gehad? Kan dit ook een verreking van een spier zijn? Zal ik het een paar dagen verder aankijken?

Bedankt voor het lezen alvast[/i]

Ik zou niet afwachten maar naar de dokter gaan.

Wat voor soort pijn is het dan?? Als je het idee hebt dat het een spier is kan het best verreking van spier zijn ja, als je beetje weet hoe dat voelt als je bv een spier in je been hebt verrekt?
En anders zou ik het even een paar daagjes afwachten, ben zelf 19 en heb soms ook echt heel gevoelige borsten en dan doen ze pijn. Hangt er ook vanaf of ik ongesteld moet worden of niet?? Als ik ongesteld ben zijn mn borsten ook vaak gewoon een cup groter ofzo, en heb ik daarvoor ook pijn dr in.
Succes dr iig mee, en meeeestal gaat het met een paar daagjes wel weer weg. Iig niet te druk maken meid! (:

Ik ben 19 en heb ook wel een pijn in mijn borst en ik heb dan gewoon mijn spier verrekt. als je in je borst geen raare dingen voelt zou ik het tot vrijdag laten wachten en dan kijken of je naar de dokter moet

Ik had ook pijn in mijn borst, maar dat was meer een drukkende pijn. Benauwende pijn. Bleken paniekaanvallen te zijn.
Ik zou even een aantal dagen afwachten (nog 3 of zo, dan moet spierpijn toch wel over zijn?) en dan naar de dokter gaan.

[i]De pijn zit zeg maar tussen mn borst en mijn arm… ongeveer aan de zijkant van mn borst. Wat een kutwoord om dat te typen zeg o_o. Als ik mijn arm strek of beweeg, doet het best wel pijn.

Ik denk (en hoop) dat het een spiertje is die ik heb verrekt. Maar ik heb er nooit echt last van gehad :|[/i]

Hee meiss,
wat vervelend…
maar weetje wel zeker of het geen knobbeltje is?
ik zou het zowieso even laten checken bij de dokter, ook al vindt je het beschamend.

sterkte en succes!

het kan gewoon je spier zijn, dat heb ik ook een aantal keren gehad (vooral na het fitnessen -.-)

Ik zou het niet gaan afwachten! Zo is het wel iets, plus het word door de verzekering gedekt een dokters afspraak dus ik zou het niet wagen.

[i]Ik weet voor bijna 200% zeker dat het geen knobbeltje is. Een knobbeltje zou ik moeten voelen… Dat voelt namelijk hard aan en zit aan een bepaald gedeelte vast.

(voordeel als je medische terminologie doet, hehe ^^)[/i]

meestal zit een knobbeltje in je borst niet aan de zijkant bij je arm want daar zit je arm spier en niet je borst

@juul_ da’s niet waar. tot aan je oksel kan het zitten. had ik ooit ergens gehoort of gelezen ofzo.

ik zou voor de zekerheid naar de dokter gaan, maar ik denk het dat niets is. succes!

[i]Borst begint inderdaad vanaf de oksel… vandaar dat de BHbeugels tegen de oksel aan liggen hè!

Ik heb het net tegen mn moeder vertelt en die zei ook dat ik me niet druk moest maken, omdat ik waarschijnlijk een spier heb verrekt.[/i]