Pijn

Heeyx
Ik heb een vriendje en we hebben dus al bijna seks gehad, ik was erg ontspannen maar t deed zoveel pijn bij het erin doen, hij ging uiteindelijk maar een klein stukje vanwege de pijn. Ikheb soms ook kei veel pijn bij het vingeren, vooral als er meer dan 1vinger wordt gebruikt. Waaraan ligt deze pijn? Wie heeft er tips voor me?

Pijn bij de eerste keer en de komende paar keren is volkomen normaal. Deze pijn zal na verloop van tijd minder worden.

Hoi :slightly_smiling_face:

Misschien heb je onbewust zenuwen? Heb ook nog niet lang geleden voor het eerst seks gehad, en ik herken mezelf in jouw probleem. Ik ben inderdaad er achter gekomen dat het door de zenuwen kwam, we hebben het opgelost door het heel rustig te doen en veel te praten over wat ik voelde tegelijk en ook met glijmiddel, waardoor het gelukt is met echt heel weinig pijn, het ging zo goed als probleemloos en pijnloos. Ik hoop dat je hier wat aan hebt :slightly_smiling_face:

Pijn is volkomen normaal de 1e keer of als je het een tijdje niet gedaan hebt.
Het kan ook komen door de spanningen, zeg dit tegen hem. Misschien is hij ook wel gespannen en onthoudt: een grapje maken tijdens de seks maar gewoon.
Mijn vriend en ik doen dit geregeld het maakt de seks alleen maar beter.

Misschien heb je last van vaginisme. Ik denk dit vooral doordat je schrijft dat 1 vinger ook pijn doet. Voor meer informatie en tips kan je kijken op edit mod: Reclame maken is niet toegestaan

Misschien heb je beschadiging opgelopen, dus even helen en dan weer proberen.