Pijn😔

Hey allemaal ik en mijn vriendje hebben zoals ik al in m’n vorige topic heb gezegd eindelijk gezoend en we zijn nu best wel close alleen nu t volgende probleem: mijn vriendje is al 1 week op vakantie en de volgende week ook nog alleen ik mis hem heel erg maar op een of andere manier mis ik hem zo erg dat ik pijn krijg als ik aan hem denk en soms zelfs moet huilen ik weet niet hoe dit komt maar sinds hij weg is heb ik een leeg gevoel weten jullie hoe dit komt? En hoe kan ik zorgen dat ik hem niet zo erg mis? Thnx x😘

Ga leuke dingen doen met familie of vriendinnen?

Dat heb ik al geprobeerd maar dan blijf ik nog steeds zo een leeg gevoel houden​:pensive::sob:

Afleiding zoeken.

Dat heb ik al geprobeerd alleen ik mis hem zo erg😭 en t doet pijn en ik snap niet waarom weet een van jullie hoe dat kan komen?

Dit heb in ook wel een gehad. Je bent de hele week bij hem en dan gaat hij ineens 1of 2 weken weg. 'T is alsof jouw rechter helft mist. Je moet ervoor zorgen dat je iets leuks gaat doen met familie vrienden etc. en maak een aftel kalender in je telefoon op maak hem op papier, zo kun je zien wanneer hij terug komt en kun jij je er makkelijker op verheugen.
Heeft hij geen wifi in het hotel?

Xxx

Probeer realistisch te blijven, hij is maar een weekje weg. Het zal vast niet de laatste keer zijn dat jullie een tijd(je) zonder elkaar moeten. Ga leuke dingen doen met vrienden/vriendinnen en probeer afleiding te zoeken. Het is niet het einde van de wereld…

Leuke dingen doen met andere mensen, sporten, tijd voor jezelf nemen. Heerlijk juist even