Pijn

Heey,
Sinds kort heb ik best veel pijn, vooral bij het sporten. Ongeveer 2 jaar geleden heb ik een blessure aan mijn achillespees opgelopen… Ik heb er veel aan gedaan maar ben er nooit helemaal afgekomen. Heb zelfs een half jaar niet meer gesport. Het is een poosje beter gegaan maar nu gaat het weer slechter. Sinds ik wat meer sport, wat moet voor korfbal omdat we op een best hoog niveau spelen, heb ik steeds meer last. Maar nu beginnen ook mijn knieën, schouders en heupen pijn te doen… Ik vind het echt heel stom want wil gewoon door blijven trainen! Heeft een van jullie misschien een idee wat dit is?? En wat moet ik doen??
x manouk

Ga naar een dokter en laat hem je doorsturen naar een fysio. Niet zelf mee kloten of proberen op te lossen. Als je het al zo lang hebt helpt dat blijkbaar niet.

Spierbalsem helpt ook heel goed maar omdat je er al heel lang mee bezig bent, kun je beter naar je huisarts gaan en die kan je meer duidelijkheid geven en waarschijnlijk naar de fysio. succes!

je hoeft niet doorgestuurd te worden. je kan rechtstreeks een afspraak bij de fysio maken.
je moet iig niet doorgaan met trainen. daar wordt het alleen maar erger van. snap dat het moeilijk is, maar beter nu tijdelijke rust dan dat je door gaat en dadelijk nog blijvende schade aanricht.

Grapje oud topic :’)