Pijn

Heey mensen,

Ik heb gister mijn eerste keer gehad, maar het deed best wel pijn,
vooral in het begin… heb er nu verder geen last meer van… maar wat kan ik daar tegen doen?
of is dit alleen de eerste keer zo?
Het is best akward om te vertellen maar het leek ook net of het niet helemaal paste ofs…
ligt dat dan aan mij?

hopelijk kunnen jullie me hellpen :slightly_smiling_face:

kuss

noooo way pijn?!:o
oh wauw dat is wel heel raar ja

ja ik weet dat het best normaal ik , maar wat kan ik er tegen doen?
houd dat na een paar keer op?

Je kunt er niks tegen doen haha. Het moet gewoon een beetje ‘opgerekt’ worden. Dat kan een paar keer duren maar na een tijdje zou het minder moeten worden!

[quote author=Incognito link=topic=291353.msg274347061#msg274347061 date=1389623177]
Dat is normaal tijdens de eerste keer :slightly_smiling_face:
Probeer de volgende keer goed te ontspannen en concentreer je niet op eventuele pijn.
Let btw niet op louis, die is ongesteld :frowning_face:.

oke :slightly_smiling_face: Dankjewel!

Het is volledig normaal dat het een beetje pijn doet je eerste keer. Zoals hierboven reeds geschreven, zal dat verminderen. Wees er wel zeker van dat je nat bent, anders gaat ie er niet gemakkelijk in en dan doet het pijn. Dus een lang voorspel helpt zeker, ga niet te snel. Er zijn jongens die meteen bij jou naar binnen willen zonder te veel voorspel, nou dat is niet goed. Als het voor jou te snel gaat, geef dat dan aan!

En anders kan een beetje glijmiddel ook wel helpen!

Je moet vooral, uhm ja, gewoon opgewonden zijn. Voorspel helpt hier meestal wel bij. Meestal is het dan makkelijker!

Precies dit! Ik ben bijna vijf jaar geleden ontmaagd en bij mij doet het ook af en toe gewoon nog pijn. Dan ga je iets te snel met alles. Probeer alles rustig aan te doen, leg ook aan je vriendje uit dat een meisje wat meer tijd nodig heeft. Als hij een lief vriendje is en je vertrouwt hem, dan begrijpt hij dat wel! Wat ook helpt is 'm er niet meteen in laten gaan, maar stukje voor stukje. Dan steeds een beetje dieper. Als het pijn doet is het natuurlijk niet fijn, maar laat je hier niet door ontmoedigen of zo hoor, heel veel meisjes hebben dit en het is hartstikke normaal :sob::muscle:

Het kost tijd. Je moet ook gewoon nat/ontspannen genoeg zijn en uitvinden wat jij fijn vindt.

Nou ik heb het nu drie keer gedaan en het doet nog steeds pijn ik zit dan echt in gedachte te denken hoe lang duurt het nog :flushed:

Probeer een ander standje.

Hoppa gewoon nog een keer

Bij mij doet het eigenlijk ook wel steeds pijn. Ook nog niet zo vaak gedaan. Maar de pijn zit hem bij mij niet in het erin gaan, maar in hoe diep hij gaat. Het doet echt teveel pijn, echt niet prettig.
Dit gaat heel slecht klinken: maar ik heb het idee dat mijn baarmoeder o.i.d. in de weg zit :thinking:
Iemand die dit herkent?

Klinkt helemaal niet slecht. Als hij te diep gaat, dan kan hij tegen je baarmoedermond stoten. En dat doet inderdaad pijn.

Misschien eens een standje proberen waar hij minder diep gaat. Of anders, als jij bovenop gaat, dan kan jij zelf de diepte van de penetratie controleren. Heb je dat al eens geprobeerd?

Bedankt voor de tips! Ik was wel één keer bovenop, maar ik wist niet zo goed hoe ik moest bewegen, haha.
Oefening baart kunst denk ik :sex:

Inderdaad! Als je een geinteresseerde partner hebt dan is het gewoon heel erg leuk om er samen achter te komen wat werkt en wat niet werkt. Dus gewoon eens een paar standjes uitproberen, maakt het ook allemaal leuk en spannend (bijvoorbeeld, allebei op je zij gaan liggen, is de penetratie minder diep; of als hij bij doggy zijn hand op je kont legt, kan hij er minder diep in,…) Veel plezier!!

De stand van de baarmoeder varieert ook naargelang je cyclus. Dus het kan zijn dat je er op bepaalde dagen minder last van zal hebben dan op andere dagen. Ik merk dat soms ook.