Pijn

mijn vriendje vingert mij dus wel eens als we samen zijn, maar op geve moment gaat het echt pijn doen. 1 vinger gaat dan nog wel, maar 2 vingers is niet echt aangenaam. Hij zegt wel van , ‘geef het aan als het pijn doet’ en dat doe ik ook wel… maar wat ik me afvraag. hebben jullie dat ook? die pijn… en wat kan ik er tegen doen? ik hoop dat jullie me kunnen helpen , dankjwel :slightly_smiling_face:

Het is heel normaal dat het pijn doet. En ja, ik had dat zelf ook bij de eerste keer dat ik dat zelf deed, of dat iemand anders het deed, echt heel normaal! Meestal is het een kwestie van ontspannen, dan gaat het makkelijker en misschien was je niet opgewonden genoeg. Als je het vaker doet, dat je ook zo bij seks, dan gaat het fijner voelen. Ga eens samen op onderzoek uit, wat je beiden fijn vind, dan kan het ook nog wel eens aangenamer worden :grinning:

http://www.ze.nl/p/152376/droog_down_there_je_bent_niet_alleen
Misschien heb je hier iets aan?

:hammer: Niet zeiken maar stampen

Ga weg met je opmerkingen

De modjes slapen precies, ik heb hem al een paar keer aangegeven bij de modjes en Achilles

Waar zijn ze als je ze nodig hebt :d

Ik vind het sowieso niet prettig als mijn vriendje me bevredigt met twee of één vinger in mijn vagina.
Je zou voor kunnen stellen hem je te laten bevredigen door je clitoris te stimuleren.

Ik zag het dankjewel :slightly_smiling_face:

Wij zijn ook gewoon mensen met school en werk, en ik was toevallig even douchen. Maar hij is blijkbaar al geband, dus no worries.

Douchen dus.