Pijn

Hey.
Ik wil jullie mening weten, misschien of je iets herkenbaars hebt, want ik maak me zorgen.
Sinds kort heb ik pijn wanneer ik seks heb met mijn vriend, ik geloof dat het wel mijn 200e keer is, dus aan het “eerste keer” gevoel zal het niet liggen.
Sinds een maand begon het pas echt pijn te doen wanneer mijn vriend in me kwam. Er zijn geen wondjes te vinden, geen haren die irriteren of wat dan ook. Niks aan zijn penis of mijn vagina. Onlangs probeerde mijn vriend met zijn vinger in me te komen, om te kijken of er iets zat. Dit deed wel een klein beetje pijn, niet zoals tijdens de seks. Maar het was wel gewoon een naar gevoel. Mijn vriend zei ook dat het vrij nauw was daar. Dus dat ik me teveel aanspan.

Ik weet wel dat ik elke keer dat we het doen ontzettend opgewonden ben, dus daar ligt het niet aan.

Mijn vriend denkt dat het vaginisme is, omdat hij bij s&s heeft gezien dat je dat kan krijgen ook al heb je van te voren geen problemen met seks gehad. Maar hier wil ik eerlijk gezegd niet van uitgaan.

Iemand die het zelfde probleem heeft (gehad)? Of wat denken jullie dat het kan zijn

Ik heb er ook last van. Voorheen geen problemen en toen kreeg ik een vaginale infectie. Hiervoor heb ik 2 behandelingen gehad. Het is alleen nog steeds niet hetzelfde als eerst.

Ik heb jammer genoeg geen tips voor je. Als je last blijft houden naar de dokter. Ik hoop dat die je wel kan helpen.

En anders langs huisarts oid?

Nou ja, ik heb eigenlijk liever geen huisarts erbij. Voel me niet echt prettig bij die man.
Maar de doktersassistente doet ook vrij moeilijk altijd, door haar ben ik ooit ook 4 weken ongesteld geweest omdat ik toen “volgende week” maar terug moest bellen omdat het ZOOO druk is altijd. Kom je daar, na veel zeuren, niemand in de wachtkamer

heb je een note gestuurd (: