Hoii Ik ben 16 jaar en mijn vriend is 17 (beetje tegen de 18 aan)
We willen beide graag seks intussen dus laatst zouden we dat doen.
Hij heeft al wat ervaring maar ik ben nog maagd zelf. Het probleem waar ik mee zit is dat het zo ontzettend veel pijn deed terwijl hij nog niet eens half naar binnen was. Ik heb dit ook tegen hem gezegd en we zijn toen gestopt. Hij is best wel groot dus het is wel best logisch dat het pijn deed maar alsnog ik wil het wel met hem doen. We hebben al bedacht om misschien glijmiddel te kopen en sms zorgen dat het wat minder koud is als vorige keer want daardoor ga je ook onbewust jezelf meer aanspannen heeft iemand nog andere tips waardoor het misschien wel kan lukken? iets van advies? alvast bedankt
kusjes Jennifer
Begin eerst rustig met voorspel. Bedenk je dat seks echt niet alleen maar draait om penis-in-vagina-seks, maar om elkaars lichaam verkennen en van elkaar genieten. Glijmiddel is ook een hele goede, maar als je je niet op je gemak voelt (bewust of onbewust) dan kan dat ook maar zo veel doen.
Zorg dat je ècht vertrouwd raakt met zijn lichaam, dat helpt ook enorm om je te ontspannen. Ga eens samen douchen (of in bad als je die hebt).
En ja glijmiddel en voorspel. Maar ik denk dat bovenstaande wel het meest belangrijk is.
bedankt!! Vertrouwd met zijn lichaam ben ik wel want we hebben wel al veel andere dingen gedaan alleen geen seks dat is ook waarom we dat als volgende stap willen, maar ook als het ondanks alles nog steeds pijn doet moet je dan misschien doorgaan tot het makkelijker gaat (het is best een intense pijn namelijk niet een branderig gevoel ouzo maar echt stekende krampende pijn) of moet je juist stoppen?
^ Dat inderdaad. Was bij mij ook zo, bij mij heeft het gelukkig nooit gebloed. Hoop voor je dat het lukt en je daarna geen pijn meer hebt!
Super bedankttt echt het geeft gewoon wat rust als je weet dat het normaal is enzo Bedankt voor de tips xx