Hee allemaal,
Ik heb een vraagje, ik hoop dat ik hem hier goed plaats…
Ik ben sinds een maand aan de pil, en ik zit nu in mijn stopweek (en ben ook ongesteld).
Nu is het zo dat ik sinds ik aan de pil ben, pijn heb tijdens de seks, bij mijn vaginale opening. Het is een beetje lastig om uit te leggen hoe het precies pijn doet, maar het is in ieder geval niet fijn.
Voordat ik aan de pil was, heb ik hier nooit last van gehad. Ik heb al ruim een jaar een vriendje en gebruikte elke keer een condoom, toen deed het nooit pijn. Ook niet toen hij een paar keer in mij kwam zonder condoom (niet klaarkomen).
Nu dachten we dus dat het kon komen omdat op een condoom standaard al wat glijmiddel zit, maar toen we laatst probeerden met condoom deed het nog steeds pijn. Ook hebben we een keer met glijmiddel geprobeerd, dit deed geen pijn maar ik zie het niet echt zitten als we dit altijd moeten gebruiken eerlijk gezegd…
Het zou dus kunnen dat ik niet opgewonden genoeg raak, maar dit lijkt me ook raar. Ik begon namelijk met de pil toen ik net op vakantie was, heb toen mijn vriend 3 weken niet gezien en de keer daarna deed het meteen pijn.
En ik kan me ook niet voorstellen dat ik een soa ofzo zou hebben, aangezien hij al vaker in mij is geweest (niet klaargekomen), maar het wel al meteen pijn deed, toen ik aan de pil was.
Mijn pil is Eleonore 30/150 microgram.
Kan iemand mij helpen?
Ligt het aan mijn pil, of kan het ergens anders aan liggen?
Zijn er meer mensen die dit ook hebben?