Pijn tijdens en na de seks

Elke keer als ik seks heb gehad met m’n vriend, heb ik hele erge pijn bij het plassen en de pijn houdt nooit op! We hebben bijna nooit meer seks omdat ik bang ben voor de pijn die ik ervan ga krijgen. Ook al hebben we geen seks, dan heb ik nog steeds pijn na het plassen.
Ik ben al minstens acht keer bij de huisarts geweest, en zelfs drie keer bij een gyneacoloog, maar ze vinden niks. Ik schaam me hier heel erg voor, en het is echt niet fijn om steeds weer ‘met je benen open’ op de tafel bij een vreemde man/vrouw te liggen. Ondertussen heb ik de klachten al sinds juni 2013, dus meer dan een half jaar.

Hebben misschien meer mensen hier last van en weet iemand wat je er tegen kunt doen? Ik zou echt heel erg geholpen zijn!

Ik heb daar ook eens een tijd last van gehad, en toen bleek dat het een blaasontsteking was. Na een antibioticakuur van 5 dagen was het helemaal weg!
Ben je hier ook al op gecontroleerd? Mijn huisarts zei dat onze bacteriën aan elkaar moesten wennen ofzo.
Wat bij mij helpt is om na de seks te gaan plassen zodat je alle bacteriën eruit plast.

Klinkt inderdaad als een blaasontsteking, bij mij konden ze ook vaak niks vinden, ik snap dat ook niet.

Zodra ik er last van heb begin ik aan de Vitamine C, 1000mg 2 a 3x op een dag bij het eten, en ik zweer erbij. Daarnaast veel drinken, ook als je geen dorst hebt, water, cranberrysap, thee. Geen blauwebessensappen enzo, die zijn niet goed voor je blaas, zeker niet als die zo gevoelig is.

Probeer daarnaast na de sex gelijk naar de wc te gaan, is mij ook wel is verteld, dan spoel je die bacteriën die je vriend daar ‘omhoogwrijft’ of hoe je het wil noemen een beetje weg. Is mij ooit verteld.

En dan doorzetten met drinken en plassen wanneer je echt moet (ik zette altijd als ik echt was wezen plassen de klok voor 2 a 3uur later). Ik weet hoe pijn het doet, heb zelf ook wel is half uur op de wc zitten huilen, maar je moet er even doorheen.

Daarnaast zou ik je huisarts gewoon blijven stalken, is vervelend maar ja, misschien dat ze iets vinden of medicijnen kunnen voorschrijven? Sterkte ermee, ik weet hoe vervelend het is!

Heel herkenbaar, ik denk ook dat het blaasonsteking is! Dit is vaker na de seks vanwege de bacterieën die in de buurt komen. Ga na de seks dus naar de wc!
Cranberrysap en veel water drinken helpt ook veel. En haal een antibiotica kuur bij de dokter. Dan ben je er zo weer van af. Wel de kuur afmaken, 7 dagen is dat ongeveer, dan ben je er tenminste helemaal van af.

Ja heb ik ook last van gehad, en het was inderdaad blaasontsteking.

Gebruiken jullie condooms? Misschien heb je latex allergie. Ben je aan de pil of iets anders? Daar kan het ook aan liggen.

Ik laat me elke twee weken testen op blaasontsteking omdat ik hier zo’n vijf keer per jaar last van heb. Nu heb ik in de zomer een zware antibioticakuur voor gehad en sindsdien heb ik de klachten. Ook heb ik m’n urine al een paar keer naar het ziekenhuis gebracht en ook hier vinden ze niks dus ben ondertussen echt radeloos …
Toch bedankt voor het meedenken girls!

het zou idd ook aan je pil kunnen liggen.

Hoi!

Ik heb precies hetzelfde. Als je plast voelt het alsof de hele boel open ligt he? Is geen blaasontsteking, want ook dit heb ik vaak gehad en dat voelt anders. Na 239039 doktersbezoeken, afspraken bij de gynaecoloog, bekkenbodemfysio is er bij mij niets uitgekomen. Uiteindelijk doorgestuurd naar de seksuologe met mn vriend en hier bleek dat ik VVS heb, vulvair vestibulitis syndroom. Het enige wat ik hierbij niet heb is zichtbare rode pijnlijke plekjes bij mn vagina, voor de rest komen alle symptomen overeen. Hoewel ik zelf na al het gedoe vrij weinig vertrouwen meer heb in dat het goed komt, zegt mn seksuologe dat ze nog nooit iemand heeft behandeld waarbij het niet goed kwam… Dus daar vertrouw ik maar op dan.

Hoop dat je dit nog leest aangezien het meer dan een week later is… Succes!

@Anoniem3 hoe is dat nu? Ik herken me in je beschrijving en ben nieuwsgierig hoe het nu gaat. Groetjes

^^Je reageert op rrn best oud topic! Je kan het beste een nieuw topic aanmaken anders reageren ze op de topicstarter.
Ik verwacht ook dat degene op wie jij reageert niet meer actief is.
Slotje