pijn, steken, kramp in buik

hee, normaal open ik nooit een topic, maar ik had een vraag, hah! de laatse tijd heb ik vaak heel erg last van kramp in mijn maag, of een steek dat echt lijkt als of iemand een mes in je buik steekt, z’n idee zegmaar. ik heb der al best wel lang last van, maar op een gegeven moment was het een lange tijd weg, en nu is het weer terug. en ik heb echt geen idee wat het zou kunnen zijn. het doet echt z’n pijn dat ik echt niks anders kan dan zitten, want als ik dan ga lopen dan krimp ik in mekaar van de pijn.

hebben jullie dit ooit gehad, of weet iemand een oplossing?

heb je het als je ongesteld bent?, ik had dat namelijk ook. dat ik gewoon niet rechtop kan lopen

dokter :slightly_smiling_face:

@ xLiianne
als ik ongeteld ben is het vaak nog erger, dan kan ik helemaal niks. dan blijf ik altijd ziek thuis omdat ik niet kan lopen van de pijn zegmaar.

dokter?

ik had het vroeger ook zoals ik al zei, door mijn ongesteldheid kreeg ik die krampen en steken. ik heb eerst een of andere pijnstiller voorgeschreven gekregen, toen dat niet hielp ben ik aan de pil gegaan en sindsdien heb ik geen pijn meer. ik raad je aan gewoon even langs de huisarts te gaan

okee, dankje. ik zal dan wel even langs de huisarts gaan. myn moeder zei ook al, dat ik misschien maar beter aan de pil er voor kan gaan, aangezien ik ook altijd ziek word als ik ongesteld word enzo.

SOA?

ik zou aan de pil gaan mischien helpt het?

nu over toch een topic over is, hebben er mee mensen last van
dat je maag lawaai maakt niet als je zeg maar honger hebt, ik eet echt genoeg… maar echt p-aaaauww en brbrbrbrb haha klinkt dom maar heb er al een hele tijd last van… en andere mensen horen het soms ook… ;s

Das toch gewoon knorren? En dat doet mijn maag ook wel eens.

www.endometriosestichting.nl

Blinde darm? Nee geen idee, dat hoort niet zo lang te duren. Nouja, zoals ze hierboven al hebben gezegd, dokter!

je hebt het ook buiten je ongesteldheid dus?
mijn vriend heeft het ook, en als het goed is heeft dat niks met ongesteldheid te maken :’)
maar, ja, mijn vriend heeft dus ook heel erge steken in zijn maag, meestal rechts onder zijn rib, maar soms ook ergens anders.
en hij is al 3x naar de dokter geweest maar ze zeggen dat ze niets kunnen doen … -.-" nouja, als ik tenminste moet geloven dat hij de laatste keer echt is geweest xD ik bedoel als je bij de dokter komt en hij komt voor de derde keer al aan van ja ik heb er zo’n erge last van, dan moet er toch een belletje gaan rinkelen ofzo? kan toch niets goeds zijn lijkt me?

laat je even weten wat de dokter zei als je bent geweest? :blush: zou fijn zijn als je even een note stuurt als je wil…

Ja, dat heeft iedereen volgens mij wel. haha. niks ergs.

het lijkt op blinde darm ontstekking! iig had ik toen ook zulke steken! zit het rechts? want dat zou ik even naar de dokter gaan.

Heb ook wel last van. (en neej niet ,omdat ik honger heb) Ik heb het vaakste last van tijdens me ongesteldheid… Dan klink het luid en ook anderen mensen kunnen dat horen zo vervelend!!! Maar voordat pil kreeg was dat erger. Nu wat minder maar nog steeds heel vervelend!!! Heel vervelend maar volgens mii niks aan toe doen… Too Bad

Heb ook wel last van. (en neej niet ,omdat ik honger heb) Ik heb het vaakste last van tijdens me ongesteldheid… Dan klink het luid en ook anderen mensen kunnen dat horen zo vervelend!!! Maar voordat pil kreeg was dat erger. Nu wat minder maar nog steeds heel vervelend!!! Heel vervelend maar volgens mii niks aan toe doen… Too Bad

sorry dubbelpost … :expressionless:

Ik heb ook zoiets gehad… verschillende onderrzoeken gehad en er kwam steeds niets uit…

Moest ik laatst terug komen bleek dat ik het ‘’ prikkelbare darm syndroom ‘’ heb… ander woord voor spastische darm.
Hier hebben meerdere mensen last van en kan je ineens krijgen.

Toch maar even naar de dokter gaan1

Dokter, en duidelijk uitleggen hoe lang je er al last van hebt en alles, zodat ze niet zeggen: oh, het is vast niets, het gaat wel weer over.