Hey meiden!
Ik heb al een tijdje last van een vervelende pijn.
Ik heb het alleen als ik gym moet doen in school (omdat ik niet aan sport doe, heel slecht ik weet het).
Het is wanneer we moeten lopen, na ongeveer een minuut of 2/3 lopen krijg ik dan een pijn in mijn rechter onderbuik. Vergelijkbaar met de pijn van de milt, maar miss nog wel erger. Het doet dan zo pijn dat ik niet verder lopen kan, mijn rechtervoet neerzetten voelt dan ook pijnlijk omdat het soort van ‘trekt’. Het doet zo’n pijn dat ik echt het gevoel heb dat hetgene wat daar zit gaat ontploffen. Ik moet wel zeggen dat ik de pijn ongeveer vergelijkbaar vindt met eierstokpijn, maar aangezien het de rechteronderbuik streek is dacht ik ook aan een blindedarmontsteking? Voor de rest heb ik wel geen last, echt alleen wanneer ik zo lopen moet omdat ik gewoon geen conditie heb.
Vind het wel raar dat dit zo exact dezelfde pijn is als toen ik moest lopen in oktober, dus dat is wel al drie maand geleden. misschien maak ik mij wel onnodig druk haha.
De pijn situeert zich hoger dan mijn lies, ongeveer ter hoogte van mijn heupkommen.
alvast bedankt voor reactie