pijn randje vagina

Hey! Ik heb soms pijn aan de rand van mijn vagina, het is een beetje branderig, maar er zit geen wondje ofzo. Het is zegmaar het randje tussen de opening van de vagina en de anus.
Normaal doet het geen pijn, wel met seks, of als ik er warm water langs laat lopen in de douch.
Wat zou het kunnen zijn? Moet ik me zorgen maken?

Het kan een beetje opgehaald zijn, soort schaafwondje, of ietsje uitgescheurd met seks. Ik heb het ook weleens gehad, gaat vanzelf weg, dus niets om je zorgen over te maken.

Misschien glijmiddel gebruiken tijdens de seks? Ik denk dat het gewoon geïrriteerd is door de wrijving steeds.

smeer er sudocreme op

maar er zit geen wondje ofzo… en het is ook niet rood… Je ziet helemaal niks bijzonders aan dat plekje waar het pijn doet… Dat is het vreemde…

HEE! Dit heb ik nu ook, snap der helemaal niks van, maar het gebeurt me ook elke keer! Met glijmiddel wordt het idd wel minder erg!

misschien door t scheren ofzo als je je teminste scheert?
dat heb ik ook welles, en dat prikt ook als ik ga douche, of naar de wc ga

Dit heb ik ook wel eens, een hele brandende pijn! En het gare idd is dat je niets ziet. Ik denk dat het aan hygiene ligt? Want ik heb verder nog nooit wat gedaan. Of misschien scheren idd. Maar het is echt aan de binnenste schaamlippen, en daar scheer je je niet.

ja ik scheer me wel… misschien moet ik mn mesje vaker vervangen ofzo… hmm
Ik dans veel (zit op de dansacademie) en draag heel veel strakke kleding rondom mn kruis, moet voor dansen. Dus misschien is dat iets?

heb het ook! en als ik me niet scheer heb ik geen last, dus denk wel dat dat het is.
succes

maar zou ik me dan niet meer kunnen scheren zonder er last van te hebbe?

ik heb het nu gelukkig niet meer xD had eerst ook beetje maar toen was het stukje ingescheurt *auw*
even oppassen met seks iig!

ik heb het wel eens gehad, toen ik nog nooit seks had gehad, het brandde nogal met plassen bij mij maar het ging uiteindelijk wel gewoon weg, dus ik denk gewoon even afwachten!

te wild gevingerd?

heej… ik heb er op gelet, en ik heb het steeds tijdens mijn menstruatie…??

Misschien ben je iets minder nat tijdens je menstruatie? (snap je een beetje wat ik bedoel?) En wordt het daardoor iets meer uitgedroogd omdat bloed niet zo hydrateert als je normale afscheiding? Ik merk zelf dat ik het heb als ik bv 2 weken geen seks heb gehad, en dan weer wel, dan moet mijn vagina altijd een beetje wennen ofzo. Misschien heeft dat er mee te maken?

zou kunnen… maar toch vind ik die pijn op dat specifieke plekje (velletje tussen vagina en anus) een beetje vreemd

^ ik heb daar ook altijd last hoor, op dat plekje. Ik heb altijd het idee dat het velletje daar iets dunner is, echt een vliesje, terwijl de rest gewoon een dikke rand is. Ik weet niet of je snapt wat ik bedoel? Dat het daar iets over het gaatje van je vangina gaat ofzo…

ik ben echt bang dat ik een soa heb ofzo… maar er is niets vreemds te zien daar, als het pijn doet (tijdens mn menstruatie)… aaaaaaaaaaaaaaaah…

nouja meiden, ik ga morgenvroeg naar de dokter… hoop dat die me kan vertellen wat het is…

Ik laat het jullie weten