Pijn ongesteltheid

Ik heb altijd erg last van kramp in mijn buik als ik ongesteld ben. Maar ik heb ook pijn waar het bloed uitkomt (probeer het netjes te zeggen (: ) Ik vraag me af of daar iets tegen te doen is of dat het überhaupt normaal is? Een tampon zit goed dus dat is niet het probleem.

Ga aan de pil :wink:

Ik zit aan de pil maar dat maakt de pijn niet minder. Ik heb ook pijnstillers maar die werken niet helemaal top

Hmm tja ik heb er ook nog steeds last van maar goed gewoon even doorbijten dan

Er is een algemeen menstruatie topic :slightly_smiling_face:
Ken je Aleve Feminax? Dat werkt wel prettig bij ongesteldheidspijntjes vind ik zelf.

Ik denk niet dat je er veel aan kunt doen… Ik heb dat probleem niet dus ik weet het niet. Ik voel gelukkig nooit wat van mn ongesteldheid.

Ah sorry was ik vergeten ): En die Aleve Feminax werkt eigenlijk niet bij mij.

Leuke naam heb je btw :grinning_face_with_smiling_eyes:

^Zat ik ook al te denken ^^

hmm, ik heb als in ongesteld ben (zoals nu :pensive:’’ ) altijd rugpijn, soms buikpijn, meestal niet. En ook wel beetje pijn down under, vooral als ik een hele dag naar school moet, veel lopen enzo. weet ook niet wat je er aan kunt doen.

gewoon langs de huisarts

ik heb het ook een kreeg eerst speciaale pilletjes die helpen niet en nu heb ik de pil,
ik kan nog niet zegen of het werkt ben net begonnen… maar de huisarts kan je altijd helpen.