Pijn onder nagel!!

Hoihoi mensen,

Ik had even een vraagje, want gister op het werk tijdens het uien pellen is er een stukje schil onder mijn nagel gekomen.
Nu is het onder mijn nagel stuk en doet ook super zeer.
Kan het dus ook niet echt goed schoonmaken om te zien of er nog wat onder zit ofzo :confused:

Is er misschien iemand die weet hoe ik op één of andere manier zonder pijn te lijden de rommel onder me nagel kan halen of misschien van de pijn af kan komen?

Alvast bedankt:D

Xx

Oehh lastig!

Hmm misschien weken in warm water met soda?
Dat moest ik vroeger altijd als ik een splinter had xD

jaa dat ken ik maarja woon nu samen met mn vriendin en iets wat we dus niet hebben is soda xD
handig om een keer te halen :stuck_out_tongue:

Geen idee, beschouw dit maar als een upje.

Dan moet je het misschien halen als je er vanaf wilt zijn :slightly_smiling_face:

ik weet niet, maar zoiets kan echt behoorlijk irritant zijn volgens mij!

Heb je wel biotex?

is dat van dat anti nagel bij spul?:stuck_out_tongue: (biotex?)

Nee xD

Dat valt onder de schoonmaakshit schat :stuck_out_tongue:

Anders week je het gewoon in warm water.
Heb je dat wel? :stuck_out_tongue:

haha ja sorry ben nniet zo van het schoonmaken maar heb even gekeken zie dat ook niet maar warm water heb ik wel hoor haha :stuck_out_tongue:

Gaat vanzelf weer over hoor :wink: Is gewoon beschadigd en onder je nagel is echt super irritant maar het gaat ook gewoon vanzelf weer over :stuck_out_tongue: Heb het best vaak haha Dan schiet er weer wat onder mijn nagel en ga zo maar door XD

Oei, zo pijnlijk. Inderdaad warm water en zo snel mogelijk biotex ofzo halen, misschien hebben je buren het wel in huis?

bedankt allemaal,
heb soda dus hoop dat dat gaat helpen:D

Succes,
Soda werk wel goed, teminste bij mij dan (A)