Pijn na het douchen

Ik schaam me diep maar iemand moet me helpen!

Ik heb me net gedoucht en had me benen en vagina geschoren. Ik heb hierbij scheerschuim gebruikt (iets meer als normaal) maar het kan niet aan het merk scheerschuim liggen, ik gebruik deze vaker.
Toen ik had gedoucht wou ik naar de wc, maar dit doet mij nu zo zeer! Het brand als een gek! Iemand idee wat ik hiermee kan doen?
Bedankt voor het lezen en antwoord NORMAAL.

Ik denk dat je huid gewoon wat geirriteerd is.

Misschien heb je gewoon een sneetje gemaakt in je onderste en ja dat prikt als hell.

Het is waarschijnlijk gewoon geirriteerd
gewoon met rustlaten
en gaat waarschijnlijk vanzelf wel weer over ;]

Wat kan een irritatie dan zeer doen! Bedankt voor het beantwoorden!

Weet iemand ook hoelang de pijn blijft? Ik wil er echt zo snel mogelijk vanaf!

Een dagje denk ik? Ben ooit van de trampoline af gevallen en die stang kwam precies tussen mijn benen waardoor ik een sneetje had. Deed wel pijn maar ik denk niet langer dan 1 dag

O.O
Alsof wij dat weten, bel de huisarts ofzo… -.-’ (oh nee die is niet open, nja wacht 't nou maar af!!) je gaat er niet dood aan.

Een ijsje erin stoppen, gaat het brandgevoel metéén weg, neem dat maar van mij aan! :slightly_smiling_face:

LLOVEEdrug volgens mij vroeg ik NORMAAL antwoorden.
We praten wel verder als jij dit een keer hebt meisje. Kom op zeg, doe volwassen!

Hahahaha klinkt wel een beetje gek kaasbaard…

als het erger wordt naar de dokter!
ik kreeg door een andere scheerschuim een huidinfectie. Auw.

bodymilk

Bodymilk voor op je vagina. Nee dat is slim.

Gebruik je ook scheerschuim voor je vagina?
Ik weet niet of het speciale is voor bij je vagina, maar anders zou ik daar sowieso mee stoppen!
De stoffen die in je vagina zitten om het zo maar even te zeggen, hebben een zuurgraad.
Het is het verstandigst om geen badschuim of andere dingen voor onder de douche te gebruiken omdat je daar je zuurgraad mee aan kan tasten.
Ditzelfde geld dus ook voor scheerschuim.
Ik zou dus sowieso stoppen met scheerschuim gebruiken daar!
Jeukt dat trouwens ook niet ontzetten joh, als je je daar scheert?

Nee echt wat Kaasbaard zegt klopt.

ik denk dat je je gesneden hebt bij 1 van je schaamlippen of zo. en dan die schuim erover doet 't natuurlijk niet veel goed. wanneer je dan ook nog gaat plassen tjaa dan voel je dat xD ik heb me ook wel eens gesneden tijdens het scheren daar. het is gewoon een klein scheerwondje, precies 'tzelfde als een wondje op je benen. binnen of 1 2 dag is het dicht en dan geneest het gewoon vanzelf.
misschien is het handig dat je de komende dagen niet te ruw je vagina gaat wassen tijdens het douchen en zorgt dat daar nu even geen zeep of bodylotion of wat dan ook in de buurt komt. oohjaa na 't plassen ook even oppassen met 't droogmaken / schoonmaken (weet even niet hoe ik 't moet noemen) van je vagina met wc papier. maarjaa dit wijst allemaal voor zich :stuck_out_tongue: niks om je zorgen om te maken maar pas even op dat 't niet gaat onsteken. wanneer 't over een week bijvoorbeeld nogsteeds bloed en zeer doet dan zal ik toch eventjes de huisarts opbellen om te vragen wat je kan doen, of je een afspraak moet maken of gewoon nog even wachten. maar ik denk niet dat die huisarts aan te pas hoeft te komen. het zal zo wel weer over zijn :slightly_smiling_face:

ze vraagt om een normale reactie.
misschien heeft een van de meisjes hier op het toch ook wel eens gehad? dan heeft diegene toch advies voor haar… die mensen moeten reageren en niet de mensen zoals jij die zo lullig doen.

en nou ontopic:
Ik denk idd dat het gewoon geirriteerd is… want hoevaak scheer je zeg maar over het zelfde plekje? want ze zeggen ook vaak dat je niet vaker dan 2 keer achter elkaar over hetzelfde plekje mag scheren. want dan heb je kans op irritatie’s… gewoon eventjes aankijken hoe lang het duurt!

Bedankt voor het adies Sombrero. Alleen een ijsje in me kut stoppen. Mensen ook nog een andere oplossing wat makkelijker is en net zo goed werkt?
Nee bij mij jeukt dat niet sombrero.

Misschien vaseline erop smeren? Ik weet niet of dat wel goed is… Maar het kalmeert vaak wel?

koud washandje erop misschien? ff afkoelen