pijn lippiercing

Hai,

Heb nu al een jaar een lippiercing en nooit echt last van gehad, haal em ook nooit eruit.
Maar nu sinds 2/3 dagen heb ik heel erg pijn in de binnekant van me mond.
Het word eigelijk elke dag erger.
Het voelt alsof er een wond zit en dat mijn piercing er steeds langskomt ofzo.
Er valt eigelijk niet veel te zien verder het ziet er niet anders uit dan normaal.
Weet iemand wat ik kan doen of gewoon wachten totdat het over gaat?
x

Piercingtopic.

Dan wacht ik morgen nog steeds op een antwoord

Bedoel je aan je tandvlees ofzo ? …

-

dat vind ik wel een beetje gemeen zeggen eigenlijk :wink:
kan me voorstellen dat mensen een nieuw topic aanmaken omdat er nooit een x geantwoord wordt op hun vraag !

Volgens mij is dat piercingtopic harstikke actief hoor, maargoed. Anders ga je even langs de piercer, misschien heeft hij er speciaal spul voor ofzo, weetikveel.

Ik zou langs de piercer gaan :]

Nee gewoon waar de piercing zelf zit

ik zou toch voor de zekerheid naar de piercer zelf gaan, die heeft hier vast het meest verstand van :slightly_smiling_face:

Beterschap ! :slightly_smiling_face:

Piercingtopic word hartstikke snel gereageerd. - anyway hij kan een beetje geiriteerd zijn dan is het gewoon afblijven & zeezouten. maar ik kan niet naar jou piercing kijken.

Dat had ik met mijn tongpiercing laatst ook, de piercer raadde mij perio-aid aan. Dit is een soort mondspoeling, zonder alcohol enz, kun je kopen bij de apotheek, best grote fles voor 12 nog wat ofzo. Na een week was het al over bij mij.

En even oppassen wat je eet, zou m even goed schoonmaken enz, niet teveel harde dingen eten.

Ooh als het bij mij niet beter werd na aantal dagen zei de piercer dat ik bij hem langs moest komen…

Als ze niet eens de moeite doen om het eerst daar te vragen…

En toch hoort dit, inderdaad, bij het piercing topic. Slotje.