Pijn & jeuk down under

Heey,

Ik heb sinds een paar dagen veel pijn, een branderig gevoel en jeuk aan de achterkant van mijn vagina. Ook lijkt de achterkant een beetje opgezwollen en is het roder. Het maakt niet uit hoe ik ga zitten/liggen/staan, het doet de hele tijd ongelooflijke pijn en als ik loop heb ik het gevoel dat er allerlei naalden aan het prikken zijn. Als ik eroverheen wrijf met een onderbroek word de pijn minder, maar dit lijkt me niet echt goed om te doen. Ik kan me hierdoor totaal niet concentreren op mijn huiswerk en zit alleen maar te huilen van de pijn.

Ik weet niet wat het is en wat ik eraan kan doen. Ik vind het ook een beetje beschamend om hiermee naar de dokter of naar mijn moeder te gaan.

Iemand die weet wat het is en hoe ik er vanaf kom?

Ga er alsjeblieft mee naar de dokter!

Als je zit te huilen van de pijn,
moet je naar de dokter.

Maak dingen nou niet moeilijker dan ze zijn.

Misschien heb je een infectie. Ik snap dat het moeilijk is om naar de dokter te gaan maar dit is echt de beste oplossing, dan ben je tenminste van de pijn af. Met het juiste middeltje ben je er waarschijnlijk zo vanaf!

als je t niet tegen je ouders wil zeggen ga dan zelf naar de dokter. ze maken wel meer dingen mee daar hoor, vinden ze heus niet raar.

Je kunt nog een paar dagen wachten maar als het aanhoudt kun je beter naar de dokter gaan, aangezien je zegt dat het zo erg is dat je moet huilen van de pijn. Misschien een infectie.

klinkt bekend, ben er naar de dokter mee gegaan, jij dus ook doen. is zo gepiept

Nee dat hoef je allebei niet te doen. Het is echt niet de eerste keer dat die dokter een vagina ziet hoor… Als je er vanaf wil komen, zul je misschien echt je broek uit moeten doen. No big deal - beter dan jeuk & pijn!

Komop :’) je hoeft je kut niet te scheren & te bespuiten met parfum voor de dokter :grinning: Ga gewoon naar de dokter! die vind écht niks raar ofzo.

Gewoon ermee naar de dokter! Dokters krijgen heel vaak dat soort dingen te zien en die vindt heel normaal. Zijn baan is om er professioneel mee om te gaan. Dus als het goed is doet hij dat ook.

Juist niks erop spuiten, want dan wordt het nog veel erger misschien.
En ja het is genant, maar ik denk dat die dokter elke dag wel een vagina ziet, dus hij zal er echt niet van opkijken. Dan ben je iig van de pijn af.

Mijn zus had dat ook en is naar de dokter gegaan. Misschien een beetje genant voor jou, maar het is niks raars voor de dokter.

De dokter heeft wel meer vagina’s gezien. Het is even vervelend maar het is beter dat je wel naar de dokter gaat

Ik had precies hetzelfde en bij mij was het een schimmelinfectie.
En wees niet bang voor de dokter, die kijkt er gewoon even naar en klaar.
Gewoon ervoor zorgen dat alles goed schoon is en voor de rest hoef je niets te doen.

Wow… Precies wat jij beschrijft had ik ook, tot een week geleden. Het duurde iets van twee weken, heb er niets aan gedaan. Het is vanzelf over gegaan. Ik weet niet echt wat het was, aangezien het dus vanzelf goed kwam?

Maargoed, ben in ieder geval blij dat ik er vanaf ben.

Ben je al naar de dokter geweest?

Je kunt er zalf/pillen voor halen ook gewoon bij de drogist.

Dit heb ik ook al een tijdje, moeilijk om vanaf te komen, precies dezelfde klachten… gewoon mee naar de dokter gaan, je mag gewoon je kleren aanhouden ( had ik teminste ) ,en je bent er zo van af! :wink:

Zoiets had ik ook. Pijn, jeuk etc. en het hield ook zo’n 2,5 week aan (ik was op vakantie en wilde niet naar de dokter). Daarna ging het bij mij ook over, dus ik was blij.

Tot 1,5 week later, ik was aan het werk en kreeg enorme rugpijn. Ben naar huis gegaan en daar heeft mijn vader een flikte nierbekkenontsteking bij mij geconstateerd (hij is arts). Ben gelijk aan de antibiotica gegaan.

Check het dus even bij de huisarts!

Goed zo :slightly_smiling_face: die pil werkt heel erg goed! Bij mij tenminste dan :stuck_out_tongue:
Ik heb ook regelmatig gehad dat die infectie terugkwam, ik alleen maar hoefde te bellen en hij gaf me alweer een receptjes. Hoefde ik niet eens voor terug te komen.
Hoop voor je dat het wegblijft!