Pijn in voet

Hey meiden,

Ik vraag het even hier want op internet kan ik niet echt iets vinden er over en ik zit nu in het buitenland dus even naar de huisarts is meer gedoe (ik ga binnekort waarschijnlijk) maar ik wil toch even kijken of jullie weten wat het is of dat iemand het ok ooit heeft gehad ofzo…

ik was 2 weken geleden in Londen aan het lopen heeeel de dag en aan het eind van de dag deed mn rechter voet zooon verschrikkelijk pijn dat ik alleen nog maar op mn tenen van mn rechtervoet kon lopen. de volgende dag was de pijn iets minder maar niet over. Deze pijn duurde een week. het zit ongeveer aan de buitenzijkant van mn voet. het voel alsof het rekt een beetje ofzo… heel raar.

Toen was de pijn weg maar het komt en gaat telkens… Nu als de pijn terugkomt is het wel minder dan toen 2 weken terug maar toch komt het steeds terug. Tijdens het sporten loop ik door de pijn heen en daarna voel ik het niet meer maar ik had wel 1x toen het weg was ging ik sporten en toen kwam het weer terug… En de volgende dag was het weer weg…

Sorry als het een beetje onduidelijk is… Maar het is gewoon een hele onduidelijke situatie haha :stuck_out_tongue: hopelijk weet iemand wat het evt zou kunnen zijn…

xx

Is het zoiets dat het lijkt alsof je voet de hele tijd verkrampt? Alleen dan een soort stekende pijn? Want dat heb ik ook wel eens.

Nee het doet alleen pijn als ik er mee loop… Het trekt als ik stappen zet.

Hmm. Dan kan ik je helaas niet helpen. Upje dan maar.

thnx… up!

Klinkt als een verrekt/gescheurd spiertje?

Ja zou kunnen… maar dan vind ik het raar dat het nu weg is en dan weer terug komt… En tijdens het sporten is het soms weg. zoo raar… ik weet het haha.

Beste is toch maar naar de dokter als het zo blijft… maarja wie weet weet iemand het van jullie miss…

Ja dat heb ik wel eens gehad, in mijn voet en nek, maar dan voor 1 minuut ofzo, en dat ging dan weer weg.

Ik zou sowieso naar de dokter gaan, er zijn zo veel mogelijke oorzaken.