Pijn in rug

Hoii! Ik heb sinds een weekje een trampoline en de dag erna kreeg ik klachten in m’n rug ik denk zelf dat m’n rug een harde klap heeft gekregen want ik land vaak op m’n knieën Ofwzo ik ben hard getraind dus het kan niet zo zijn dat ik onervaren ben. Ik wil er graag zo snel mogelijk van Af ik
Moet verder kunnen trainen heeft iemand tips? En weet iemand misschien wat ik heb?

Ik heb dit ooit ook een keer gehad, de enige oplossing is toch echt rust geven. Je rug heeft waarschijnlijk inderdaad een klap gehad. Anders moet je even langs de dokter als het erg lang aanhoudt.

Jup rust houden of anders even langs de dokter.

Met rugklachten moet je juist blijven bewegen ( je kunt zelf wel bedenken tot hoe vet dat bewegen gaat). Als het blijft aanhouden hee de huisarts moet zoveel zin, je kunt beter naar de fysio gaan. Rugklachten zijn klachten die vaak lastig te bepalen zijn. Mijn ervaring is dat een fysio er meer mee kan dan een huisarts.

Hoe bedoel je bewegen? Wandelen ,fietsen etc? Want ik Turn dus kan ik dan flik flakken enzo doen en ratslagen?

Flikflakken en radslagen lijken me een beetje te. Gewoon niet stil liggen de hele dag, zodat hij niet stijf wordt.

Dingen zoals wandelen en fietsen inderdaad. Al die dingen die je bij turnen doet is iets minder verstandig. Zoals hierboven ook gezegd: het moet niet stijf worden. Als je rust gaat houden en de hele dag zit of gaat liggen, dan word het stijf en krijg je er alleen maar meer last van.
Sporten kan verder ook wel, maar geen gekke dingen als een flikflak :wink: een verkeerde beweging en je hebt er nog meer last van.