Pijn in onderbuik

Heey meisjes,

Ik heb al 3 dagen last van m’n buik en ik ben al een week over tijd met mijn ongesteldheid.
Dus weet 1 van jullie wat dit is?

Je darmen?

Ja dat kan.

Misschien kan je via google zoeken op ‘pijn onderbuik’ en dan lezen in hoeverre kenmerken overeen komen met jouw pijn.
Wij kunnen ook zeggen dat je een blinde darmontsteking hebt of wat dan ook, maar dat helpt je niet echt verder :’)

Meestal kom je niks verder door te zoeken op internet, als je een beetje hoofdpijn hebt kom je al op een hersentumor.

Aangezien je al een week te laat bent met je menstruatie, heeft het vast daar mee te maken. Ik zou nog een paar dagen afwachten, en als je dan nog steeds pijn hebt en nog niet ongesteld bent, even de dokter bellen.

Ik weet nog dat ik me niet lekker voelde en ging zoeken op internet en toen kwam ik uit op de ziekte van Lyme, terwijl ik Pfeiffer had.
Doe maar niet.
Meestal zijn het gewoon je darmen of nog na trekkingen van je baarmoeder. Ik heb ook weleens gehad dat het voelde alsof ik ongesteld werd(die krampen) terwijl ik net een week geleden ongesteld was geweest.

Waarschijnlijk komt dit gewoon door je hormonen.

Nah dan hoop ik dat de pijn snel weg is… kan er soms gewoon niet meer tegen.

Als je pijn blijft zou ik naar de huisarts gaan, gewoon voor de zekerheid.

Mijn ma zei ook al dat het komt door je ongesteldheid dat je telaat bent enzo.

Oooh ik dacht dat je al ongesteld was geweest :’)
Ik denk dat het eraan zit te komen dan.

Naar de dokter vliegen vind ik een beetje onzin.

Komt gewoon omdat je ongesteld moet worden, neem Aleve feminax?

Het kan ook gewoon zijn dat je ongesteldheid eraan komt, ik heb altijd 2 dagen van te voren buikpijn als ik ongesteld word. Ook in mijn onderbuik. Geen zorgen dus :slightly_smiling_face:

ik had vroeger ook altijd vreselijke pijn in mijn onderbuik, soms kon ik niet meer overeind komen van de pijn :stuck_out_tongue: heb ik een hele tijd gehad, nooit naar de dokter geweest, nu eigenlijk nooit meer last van.

Soms heb je gewoon van die vreemde kwaaltjes =)
Denk dat het inderdaad je hormonen zijn