Pijn in onderbuik

Hoi meiden,

Sinds 3 dagen heb ik pijn in mijn onderbuik. Eerst dacht ik dat er misschien wat lucht vast zat, omdat het pijn deed als ik erop drukte. Ik kan wel gewoon naar de wc, dus het lijkt me nu sterk dat er lucht vast zit.
Als ik gewoon zit en rustig adem dan voel ik niks, maar ik voel het wel als ik loop, moet lachen, hoest, bij het plassen.
Ik ga morgen zeker naar de huisarts, maar voor nu vroeg ik me af of iemand deze symptomen wel eens heeft gehad. Ik wil graag weten wat het zou kunnen zijn.

Ik denk een blaasontsteking. Omdat je het ook voelt als je moet plassen.

Nee ik heb vaker blaasontsteking gehad, en dit zit toch echt wat hoger. Ik voel het dan omdat ik wat druk moet zetten, maar de pijn zit echt in mijn buik.
Toch bedankt!

Ben je al ongesteld? Want toen ik de eerste paar keren ongesteld moest worden had ik dagen (1a2 keer zelfs al 1,5 week) vantevoren buikpijn die hetzelfde voelde als je beschreef

Kan van alles zijn! Darmklachten, maagklachten, leverklachten, soa… ik zou gewoon ff naar de HA gaan!

Ik heb zelf ook vaak pijn in m´n onderbuik.
Of het is omdat ik ongesteld ben, of het komt doordat ik zoveel loop te hoesten dat het eigenlijk een soort spierpijn is, of het komt door mijn darmen, dan kan ik wel gewoon naar de wc, maar dan doen m´n darmen gewoon moeilijk, heb daar nu namelijk ook last van. =’]