Pijn in onderbuik

Ik heb een vraagje… Afgelopen weekend was mijn vriend bij mij en we waren bezig met wat voorspel (daar doen wij altijd wel langer dan een uur over, gewoon omdat we dat leuk vinden), en opeens stopte hij omdat hij last kreeg van zijn onderbuik, zei hij. Dat was aan het eind van de middag en de rest van de avond heeft hij niet goed kunnen lopen en bewegen omdat hij een bepaalde zeurende pijn vanbinnen had. De volgende ochtend was het gelukkig over en had hij nergens meer last van, maar hij vertelde me dat hij dat wel vaker had nadat hij bij mij was geweest, alleen nooit zo erg.
Ik maak me nu toch wel een beetje zorgen. Ik heb rondgezocht op internet, maar het enige wat ik kon vinden was dat zijn prostaat misschien erg gevoelig is, maar die site was niet erg duidelijk. Hebben jullie enig idee wat het kan zijn?

blinde darm?

Ik zou even langs de huisarts gaan. Wij zijn zoals vaak gezegd geen dokters en kunnen dan ook geen diagnose stellen.

Het lijkt me dat je van een blinde darm niet al maanden last hebt, toch?
En ik heb het hem ook gezegd, en toen zei hij; ja, als ik er een keer ben, zal ik er wel naar vragen.
Maar hij is nooit ziek, dus hij komt ook nooit bij de dokter. En zelf vindt hij het niet zo boeiend, maar aangezien hij niet bepaald kleinzerig is vind ik het raar dat hij gewoon een hele avond mank loopt als er niets aan de hand zou zijn.
Bedankt voor de reacties (:

even naar de dokter gaan (:

Misschien bepaalde spanningen die er spelen? Ik heb dat ook als ik en mijn vriend ‘‘bezig’’ zijn met het voorspel. Als het lang aan blijft houden zou ik voorstellen om naar de dokter te gaan?