Pijn in onderbuik tijdens sex?

Hoi meiden,

Ik heb sinds een tijd pijn in mijn onderbuik tijdens de sex, het lijkt alsof de pijn bij mijn baarmoeder weg komt?

zijn er meiden die dit ook hebben? of weten wat het is?

xxxx

hey, heb ik ook last van… soms na de seks…
het kan idd zijn dat hij er te diep ingaat en je baarmoeder raakt ( ik heb het zojuist even opgezocht op google omdat ik er zelf dus ook mee zat)

liefs.

Ik zou als ik jou was even naar de dokter gaan :slightly_smiling_face:
Niet gelijk stressen om het ergste maar het kan wel duiden op een baarmoeder mond/wand ontsteking.
Laat er gewoon even naar kijken :wink:

Hmm oke, ik had indd ook al gekeken op internet. maar vond ook iets over een verzakte baarmoeder??

xxx

En ook heb ik 2 maand geleden een inwendig onderzoek bij de gynaecoloog gehad. en die kon niks ernstigs zien zover ik hoorde. maar is dit normaal?

Het kan zijn dat hij je baarmoederhals raakt.
Als je vriend groot geschapen is, is daar veel kans op. Opzich is het niet raar, wel meer meiden hebben hier last van. Je vriend moet dan gewoon wat minder diep in je gaan.

okee het klinkt heel gek maar het kan ook komen door te ruige seks :stuck_out_tongue: hierdoor kunnen wondjes ontstaan die (als je het vaak doet) geen tijd krijgen om te helen…

miss is dat iets?

heb je er altijd last van? anders kan het namelijk wel zijn dat hij te diep in je gaat. het kan geloof ik ook zo zijn dat je dan niet nat genoeg bent.

Nee niet altijd, de ene keer wel en de andere keer niet…
Tijdens de sex dan echt steken in mijn onderbuik… en na de sex nog zon raar gevoel in mijn onderbuik.

Misschien raakt hij je baarmoedermond? Dat is erg pijnlijk.

Baarmoedermond? Wtf?
Baarmoederhals natuurlijk.

Nou blijkbaar zijn er meer mensen die er last van hebben… maar even in de gaten houden dan… en anders weer langs te huisarts.

is niet zo erg hoor heb ik ook weleens ligt wss aan je standje :wink:
xxx

had ik ook eens, was toen naar de dokter gegaan, maar zoals vele zeggen komt het door de stoten tegen je baarmoederhals =] niks ernstig
maar voor de zekerheid naar de dokter mag altijd

Dan stoot ie gewoon te diep, niet naar de huisarts joh, veel te overdreven. Dit is heel normaal en dan moet je gewoon een ander standje doen of hem minder diep laten stoten

Waarom niet naar de dokter? Pijn bij het vrijen kan een teken zijn van bv een SOA, weet niet of dat in dit geval mogelijk is, maar het is echt niet vreemd om voor de zekerheid naar je huisarts te gaan.

volgensmij komt dit heel vaak voor bij jongere vrouwen 2 vriendinnen van mij hebben er ook last van gehad, ik zou gewoon even afwachten en goed onstpannen als je seks hebt, en als je het niet zit zitten alsnog naar dokter gaan

Ik denk dat je té ruige seks hebt.

Ik heb het ook wel eens na de seks ja.
Te ruig geweest denk. Het voelt dan als kramp in de onderbuik.
Ga ik poosje liggen of even douchen dan is het zo goed als weg.

He Meiden,
Ik heb daar ook last van denk ik :slightly_smiling_face: Ik heb zaterdag 3 Nov voor het eerst seks gehad met mijn vriend. We hebben een condoom gebruikt, maar die scheurde, maar we waren niet minder beschermd, ik ben al jaren aan de prikpil en mijn vriend is 3 week geleden gestereliseerd. Ik dacht eerst dat ik zwanger was, maar ik heb 2 zwangerschapstest gedaan, en die waren negatief en iedereen in mijn omgeving ook de dokter zegt dat ik niet zwanger ben, verder geen pijn ofzo, maar sinds de seks heb ik pijn in mijn onderbuik. Ik ben niet slank, ik ben stevig (andere mensen zullen dat dik noemen), mijn vriend deden het missionaris standje, en denk dat mijn vagina enzo opgerekt is. Mijn vriend is niet heel groot geschapen, en heb geen pijn tijdens de seks maar erna. Hebben jullie echt alleen pijn tijdens de seks of ook erna. Groetjes Priscilla

hmm… ik heb het allebei. Tijdens de seks en erna ook. maar alleen als we ruige seks hebben (gehad). Wat is je vraag nou precies? :slightly_smiling_face: