Pijn in de rug

Hee,
Ik wist niet zo goed waar ik het moest plaatsen, dus heb ik dat hier maar gedaan. (vanwege Health) Ik heb sinds vanochtend echt super pijn in mijn rug. Soort van steken. Ik keek wat rond op google en het eerste wat ik tegen kwam is dat het iets te maken heeft met de ziekte Kanker… Ik ben nu ook ongesteld maar ik heb nog nooit pijn gehad in mijn rug. Misschien stel ik me nu wel een beetje aan, maar ik vind dit toch wel eng. Als ik buk is het veel heftiger dan als ik rechtop zit. De steken zitten in het midden van mijn rug naast mijn ruggengraad. Het doet vooral pijn aan de rechterkant.
Heeft iemand dit ooit gehad, is dit normaal of stel ik me aan?
Alvast bedankt!

x

Misschien dat het toch met je ongesteldheid te maken heeft? Nouja, als het nog een paar dagen aanhoud zou ik toch wel even bij de dokter informeren!

Ik zou morgen even een bezoekje aan de dokter nemen, waarschijnlijk zal het met je ongesteldheid te maken hebben.
Of je hebt misschien wel iets verrekt.

Ja ik denk dat ik morgen toch even naar de dokter ga. Ik hoop zo dat het te maken heeft met mijn ongesteldheid. Maar bedankt girls. x

Heb je al een paracetamol genomen? Zo nee, doe dat even.
Waarschijnlijk is de pijn gewoon omdat je ongesteld bent, of misschien heb je verkeerd gelegen vannacht, of misschien heb je gewoon even last van je rug.
Zou me er niet al te druk over maken, waarschijnlijk gaat het vanzelf wel weer weg.

Er zijn genoeg mensen die eens rugpijn hebben die niet meteen aan kanker denken hoor :’)

Eeuhm… ik loop al een paar weken bij de fysio voor m’n rug en heb ook wel vaak steken… maar dat is bij mij gewoon stress.
als het je gerust stelt toch even langs te dokter gaan.

Ik heb al wel een paracetamol genomen. Ik denk dat ik idd gewoon even afwacht tot morgen. Als het nog steeds pijn doet ga ik wel even langs de dokter. Dankje x

Als eerste tip zal ik zeggen niet op google kijken, daar is namelijk elk pijntje dat je hebt meteen kanker.

En daarnaast zou ik even een weekje wachten en als het na je menstruatie niet weg is, naar de dokter gaan.

Ongesteld zijn zorgt voor rugpijn (: maar als 't niet beter wordt kan je altijd naar de dokter.

ik heb het ook heel erg vaak, ongerelateerd aan ongesteldheid, als ik ga slapen is het weer weg:)
de dokter zei doe oefeningen en die werkte wel een beetje

maar als je na een tijdje er nog steeds erg last van hebt, ga naar de dokter:)

Het kan te maken met het feit dat je menstrueert, maar er kan ook gewoon iets verkeerd geschoten zijn (spit). Het beste advies is blijven bewegen, want er is niet iets dat echt helpt tegen rugpijn. Als het bewegen echt heel pijn doet moet je meerdere malen per dagen 2 paracetamol nemen en als de pijn erger blijft kan je er ook (maximaal 1200 mg) ibuprofen bij slikken. Zodra de pijn dan minder wordt moet je eerst stoppen met de Ibuprofen en dan pas gaan afbouwen met de paracetamol.

Het heeft trouwens absoluut niks met kanker te maken. Iedereen heeft wel eens een beetje rugpijn en je lichaam lost dat vaak uit zichzelf wel op.

Ik heb soms ook wel eens van die steken als ik ongesteld ben maar ik heb het vooral onderin me buik en de laatste tijd krijg ik het ook buiten de mentruatie om… Ik ga sowiso deze week ngo even langs de dokter ervoor.

menstruatiepijn. heeft mn vriendin ook heel erg in de rug. ik heb het zelf meer in de buik

Als eerste, nooit opzoeken als Google, je vindt het antwoord daar toch niet. :wink: En waarschijnlijk heb je verkeerd gelegen ofzo. Ik heb dat ook af en toe, gewoon rare spierpijn. Als het over een paar dagen niet minder is geworden dan zou ik me pas zorgen gaan maken.