Pijn in de onderbuik bij sex.

Wie heeft dit nog meer?
Ik heb al heel lang een vriend en we doen het al sinds we het maand hadde ofzo, en bij de eerste keer had ik helemaaaaal GEEN pijn! maar sinds een paar maandjes heb ik tijdens sex en zelfs bij het vingere pijn, Ik heb dan het gevoel dat ik heel erg moet plasse dat me blaas op srpingen staat en dat me iemand daar vol in slaat. Maar wanneer we klaar zijn hoef ik helemaal niet naar de wc. Weet iemand wat dit is? Hij is mijn eerste en ik ook zijn eerste.

Soa?
Infectie?
niet genoeg ontspannen?
te diep?

kan allemaal. zou t zo snel niet weten

Misschien ben je erg gespannen?

Soa kan niet want we hebben van te vore allebij nog nooit sex gehad.
Ik ben altijd onstpanne geweest dus dat kan het ook niet zijn.
eerst had ik er helemaal geen last van

hé wtf, dat had ik de laatste keer ook! maargoed, ik weet ook niet waarvan dat kwam.

Ik ken een meisje die daar ook last van had…ze bleek darmproblemen te hebben. Mss toch maar is aan de dokter vragen ofzo

Blaasontsteking misschien?

ja wss blaasontsteking

had ik ook, kreeg keidure medicijnen… maar ben er wel van af. weet neit wat het was.

Misschien zit die te diep?

Grote kans op een blaasontsteking! Heb je toevallig ook pijn tijdens het plassen?

Verder helemaal nergens last van. net alleen tijdens sex.
dus ik denk niet dat het blaas ontsteking is, want het is al langer dat ik dat heb eigelijk de laatste paar maande bijna altijd… we hebbe al nouwelijks meer sex daardoor, en als we het hebbe doet het pijn

Misschien is het beste als je dan langs de dokter gaat,
die weet het misschien wel en dan krijg je ook gelijk antibiotica ofzo,

makkelijker gezegt dan gedaan.

Helemaal niet.
Gewoon je huisarts bellen. Zij/Hij heeft zwijgplicht (of hoe het ook heet)
dus mag niks tegen je ouders zeggen. Wil je dit vast stellen, zeg dan tegen hem/haar dat je dat liever niet hebt.

ik heb een fobie voor dokters of hoe dat heet;p
ahah nee dat nou net niet, maar k denk dat k ff wacht totdat k ongesteld ben geweest en dan zal k erna wel gaan als ik er nog last van heb

Haar ouders kunnen zien op de rekening dat ze is geweest.

Nee is niet helemaal waar, een keer moest ik de morning after pil hebbe dus ik met mijn vriend gegaan, hebbe we contant betaald en gevraagt of ze het niet in rekening konde brenge zodat we het thuis krege, maakte ze geen probleem van, dede ze wel vaker zeide ze. dus dat is het probleem niet… het lijkt me alleen zwaar kut als je een inwendig onderzoek moet hebbe of wat dan ook. ik weet niet of dat nu wel weer nodig is. want als ze niet wete wat het is zulle ze dat vast en zeker doen.

Tja t kan van alles zijn!

Van zwangerschap gaat je baarmoeder lager zitten in de buik, het kan een soa zijn, het kan een ontsteking zijn, het kan zijn dat hij te diep gaat…
Kzou toch echt even een bezoekje brengen aan de huisarts en net als de dames hierboven beschreven hebben gewoon vragen of je ouders erbuiten gelaten kunnen worden.

Succes!