Pijn in borsten

hoi,

Oke, ik voelde een soort steek/pijn in mijn linkerborst, en als ik ik mijn borst knijp, voel ik een soort balletje (het zit zeg maar in mijn borst onder mijn tepel), en als ik dit doe, doet dat pijn…

weet iemand wat dit is?

dankje x

Wij zijn geen doktoren, als je je er niet fijn bij voelt, even een afspraak bij je huisarts maken. Wij kunnen wel dingen de lucht in roepen nu, maar wie weet maakt je dat juist alleen maar onzeker terwijl dat misschien niet eens nodig is. :slight_smile:

Hoe oud ben je? want het kan groeipijn zijn (ik heb het namelijk ook
wel aan 1 kant gehad) En het kan natuurlijk ook spierpijn zijn, maar als het over een paar dagen nog niet over is zou ik even naar de dokter gaan :slightly_smiling_face:

Ik ben nu 14 :wink:

ik heb het ook echt pas sinds vandaag, dus ik zal even kijken!

Jaa meestal is dat begin van als ze gaan groeien zegmaar
Maar nu weet ik het niet

Het zal gezien je leeftijd absoluut iets te maken kunnen hebben met groeien/volwassen worden qua lichaam :slight_smile:

mijn moeder is dokterassistente en ik heb dit ook dan heb je een melkliertje verstopt gaat vanzelf weer over niks over je zorgen te maken.

Dit herinner ik bij mezelf ook nog van paar jaar terug. Ze groeien hoogst waarschijnlijk. :slightly_smiling_face:

Okee dankje!! Ik voel nu geen pijn meer, alleen soms als er iets tegen mijn linkerborst aankomt…

Maar: als ik zegmaar aan mijn rechterborst voel, is ie heel zacht. Maar als ik dit bij mijn rechterborst doe, voel ik iets in mijn borst, iets hards en het doet een beeetje pijn, weet iemand wat dat is? Of heeft iemand dit gehad?

Je bedoelt vast bij een van de twee linker. :wink:

En ot: ik denk inderdaad dat je borsten aa het groeien zijn, en dat dat harde wat je voelt gewoon die schijf in je borst is, die groeit.
Jaja, heel vaag, maar ik hoop dat je het begrijpt. Ik weet overigens niet of je al lang borstgroei hebt.

Ik voel dit sinds gisteren :cold_sweat: Hiervoor had ik al wel borsten, maar dat is cup a :wink: