Pijn en trillen.

Hallo! (:
Ik heb de laatste tijd erg last van trillende handen. Ik heb het vooral rond 6 uur, dus ik dacht dat het misschien lag aan een licht suikertekort ofzo, maar het gaat eigenlijk ook niet weg nadat ik iets heb gegeten. Tegelijkertijd heb ik ook verschrikkelijke last in de spieren van m’n handen, polsen en onderarmen. Ook zit het in m’n voeten en enkels. Mijn moeder merkte dat ik 's nachts in een soort kramppositie lig met m’n voeten en tenen, en dacht dus dat de pijn kwam als een soort reactie daarop, gewoon een soort spierpijn. Ik heb alleen het idee dat de pijn en het trillen een verband met elkaar vormen, het begon ook op hetzelfde moment, 5 weken geleden.
Weet een van jullie misschien wat het zou kunnen zijn? Of moet ik maar gewoon even naar de dokter als het blijft?

Ik snap niet dat mensen dit soort dingen eerst hier even gaan vragen en dan pas overwegen of ze naar de dokter zullen gaan?

Er is toch overduidelijk iets mis, ga gewoon naar de huisarts (En niet als het aan blijft houden, want als het al 5 weken geleden begon ga je namelijk gewoon dinsdag meteen.), wij zijn niet medisch opgeleid hoor.

Mijn vader en moeder zijn dokter, en die zeggen dat het gewoon door hormoonschommelingen komt (puberteit dus gewoon), dus wilde ik eerst jullie mening voor ik helemaal naar een huisarts ga om daar te zien dat m’n ouders gewoon gelijk hebben, zo gek is dat toch niet?

Nou, ga dan naar de huisarts om te zien of ze gelijk hebben, daar heb je onze mening echt niet voor nodig :slightly_smiling_face:

Als je ouders allebei dokter zijn neem ik aan dat ze wel gelijk hebben? Ik zou gewoon naar je huisarts gaan, beter 1x teveel dan 1x te weinig.

Als je ouders dokters zijn, weten wij dat toch niet beter? Niet gemeen bedoelt.

Maar misschien heb je RSI? Ik weet 't niet…

Ann__14 1+

Dokter! Dat lijkt me nu wel duidelijk :slightly_smiling_face:

Oké, dankjulliewel.