Pijn en raar gevoel tijdens vrijen

Hey iedereen, Ik zit met een vervelend probleem… Ik heb een hele lieve vriend en we hadden laatst seks. Voor de seks deed hij me vingeren wat erg veel pijn deed, het schuurde van binnen en na een paar minuten begon het te branden. Ik heb toen gelijk gezegd om even te stoppen en het voelde totaal niet fijn. De avond daarna wouden we nog een keer proberen en hij is toen in me geweest waardoor ik opeens een hele sterke dwang kreeg om te plassen. Het voelde heel raar in mijn onderbuik en ik moest gewoon stoppen omdat het totaal niet fijn meer aanvoelde. Weet iemand waar dit aan kan liggen of wat dit is? Ik gebruik voor anticonceptie de Nuvaring.

Dit heb ik dus ook!! Helaas, kben nu z’n anderhalfjaar seksueel actief maar heb hier nogsteeds last van :frowning_face:.
Ik ga wel gewoon door met de seks we hebben ongeveer twee x per week seks. De ene x is het gevoel sterker als de andere keer. Ik.ben hiervoor nog nooit naar de dokter geweest ik dacht altijd dit komt vanzelf wel goed. Maar die hoop heb ik eigelijk ook al opgegeven. Eigenlijk weet ik nu ook niet zo goed wat ik moet doen.

Ai, dit herken ik!
Had het een keer opgezocht op internet en toen kwam ik erop uit dat je dan niet vochtig genoeg bent ofzo en je je misschien wat meer moet ontspannen?
Nadat ik het had opgezocht heb ik geen seks meer gehad, dus kon ik het niet uitproberen. Maar misschien is dat het wel! Succes xx

Kreunen jullie tijdens seks? Ik heb dit alleen als ik geen geluid kan maken tijdens seks. Daardoor span ik mijn buik aan en houd ik de kreun in.