Pijn door vaccinatieprik.

Ik weet niet of het bij meerdere zo is, maar mijn arm doet zeer, ik heb knallende kop pijn en ik voel me slecht. Wie herkent dit ook?

waarschijnlijk heb je gewoon je spieren heel erg aangespannen toen je de prik kreeg,dat moet je niet doen want dan krijg je die pijn.je moet altijd ontspannen. gaat wel weer weg denk ik.

aanstelleritus?

even in de gaten blijven houden, als je koorts krijgt terug naar de dokter en je niet zomaar weg laten sturen.

:metal:

arm goed blijven bewegen
en je lichaam moet er effe aan wennen die maakt stoffen aan

de een heeft meer last van vaccinaties. Ligt er maar net aan hoe je lichaam erop reageert. Dus om nou te zeggen dat ze zich aanstelt vind ik wel heel erg kort door de bocht.

Ik ben ook wel eens ziek geweest van een prik…
Komt omdat je lichaam nog niet alle stoffen uit de prik heeft opgeruimd. Gaat binnen en paar dagen wel weg.

En ik vind die opmerking over aanstelleritis wel een rotopmerking.

Ik niet, omdat je nou gelijk een pijntje hebt door die vaccinatie, om daar dan gelijk een topic over te maken vind ik onzin. Ik had ook heel even last van mn arm. En dat hadden meerdere. Vraag het gewoon aan mensen in de buurt weet je. Tenminste. Dat denk ik dan weer. En trouwens, iedereen weet dat als er wat aan de hand is. Je even moet wachten en kijken of het over een paar dagen nog steeds zo is. Anders moet je naar de dokter. :stuck_out_tongue:

Ik vind het een normale vraag.

Maar zoals al gezegt, verdwijnt vanzelf

Ik dus niet. xd

Ik heb daar gelukkig geen last van… Maar het gaat vanzelf weg, denk ik.

Precies :wink: Had laatst een verhaal gelezen dat een kind dood in bed lag na 3 dagen dus, als je koorts krijgt zeker naar de dokter

nee dat weten we nu wel.

Dat las ik ook ja, in de vrouw, was daar nogal van geschrokken omdat zulke dingen nooit worden vermeld.
Maar dat kind was jonger en waarschijnlijk minder sterk. Maar toch, je kunt het beter serieus nemen als de klachten verergeren.

Ja in de vrouw ja! Ik was er ook erg van geschrokken, dat jongetje was 8 jaar en hij werd niet eens sirieus genomen!
Dus in de gaten houden =)

Ik voelde er eigenlijk amper wat van… xD

haha ja mijn arm is ook echt helemaal stijf. En die vrouw van de prik nog zeggen: veel bewegen dan heb je er geen last van. Ik moest gister na de prik nog 4 uur trainen en vannochtend was 'ie hartstikke stijf xD

ik wordt altijd ziek van die griepprik ik moest die vroeger altijd hebben omdat ik astma had en elke keer als ik die had werd ik snachts altijd ziek na 7 jaar heb ik geen meer gehad en gaat goed dus:X

wat een domme opmerking over dat ze zich aan stelt ov aansteelritus pff ik weet zeker dat je ook wel pijn heb gehad of door een andere prik!!!

maar goed je bent niet de enige die wel us pijn dar van heb hoor ik kreeg ook aldoor een stijve arm is helemaal niet raar:X