Pijn door hoge hakken.

Haaai,

ik heb gisteren nieuwe hakken van 13 cm gekocht. ze zitten aan de voorkant heel strak en mn voeten doen er pijn door. Ik wil ze aan doen met oud&nieuw maar wil niet de hele avond pijn hebben. Heeft iemand tips?

xxxxxxx

Als ze te strak zitten is mijn enige tip terugbrengen.

Terug brengen en andere aanschaffen. Of als je ze niet meer terug kunt brengen (te oud of bonnetje kwijt) gewoon nieuwe aanschaffen of op andere schoenen lopen kan natuurlijk ook.
Schoenen mogen nooit knellen.

hmm… ze kostten maar heel weinig dus vindt het niet zo erg… en gister toen ik ze aan had, heb ik helemaal geen last gehad alleen vandaag weer wel. :frowning_face:

ik zou ze terugbrengen ! als je een hele avond moet lopen met pijn aan je voeten gaat heel je avond er aan zijn . dan kan je er niet meer van gelnieten .
als je nieuwe koopt zou ik in de winkel er effekes mee wandelen en als je dan al pijn hebt gaat het nog erger worden

ik kan ze sws niet meer terugbrengen, omdat het 50% korting was. baal wel heel erg, zijn echt mn droomhakken en kan dr nog goed op lopen ook… helpt het ook niet als ik ze vandaag & morgen aan heb en dan een beetje kan uitlopen ?

Geen idee of dit werkt maar zag dit op youtube:

Je schijnt je schoenen met ijs te kunnen oprekken ofsow…

Je kan ze proberen in te lopen, misschien dat helpt. Of je draagt een panty[sokjes], dan ligt je voet beter in de schoen.

bedankt voor de tips ! :heart: