pijn daaar

hoi ik heb al 2 weken een schimmelinfecvtie, weet ik zeker door de symptomen. nu heb ik zon gel gehaald bioclin en ik gebruik het nu 4 dagen en het is echt heel erg verminderd alleen het blijft wel een beetje branden nog.

nu kan ik over morgen pas naar de dokter maar ik vraag me af omdat het al minder is, het dan niet gewoon vanzelf overgaat nu of dat het altijd een beetje blijft?

ik belde net de dokter en ze zeiden dat ze sowieso willen kijken dan… HELP

Hoe weet je dat zeker? Heb je het al ooit eens gehad en herken je het dus, of heb je gewoon zitten googelen? Google is geen dokter.

Ga gewoon naar de dokter, straks blijkt het toch wat anders te zijn. En die dokter heeft vast al duizenden vagina’s gezien, wat interesseert jouw vagina hem? (:

ja k weet het wel echt zeker!!

Schimmels zijn heel hardnekkig.
Je moet hier echt voor naar de dokter, die geef je een recept en dan krijg je 2 cremes mee. 1 om de roodheid en jeuk weg te nemen, en 1 om de schimmel te doden. Deze schimmel gaat (Waarschijnlijk) niet zomaar uitzichzelf weg. Het kan wel, maar het is praktisch bijna niet mogelijk.
Je moet niet bang zijn om je broek naar beneden te doen en de arts ernaar te laten kijken… ze hebben al zooooooveel vaginas etc gezien

zeker doen! die creme die jij hebt neemt de symptomen weg, maar niet de infectie. zodra je stopt zal je meteen weer last hebben.

En ja, de arts zal willen kijken, maar geloof mij, ik zie dagelijks meerdere vagina’s en dan vind je het echt niet raar meer. Jouw arts dus ook niet. Wat kan helpen is om een lang hemd aan te trekken, zodat als je je uitkleed, je niet meteen helemaal bloot bent van onderen. Dat is meer psychologisch, want eenmaal op de onderzoeksbank moet het toch omhoog, maar het helpt wel.