Pijn bij standje

Vanmiddag was ik bij m’n vriend, en elke keer wanneer ik bij hem ben hebben we seks. Dat gaat altijd goed, maar vandaag voelde ik een beetje pijn.
Normaal doen we dan ook best wel veel standjes zegmaar, en regelmatig ook schildpadje (meisje ligt op buik en jongen met buik op haar). En vandaag had ik opeens pijn daarbij, terwijl ik dat nooit eerder heb gehad ofzo. Telkens wanneer hij stootte voelde ik een beetje steken bij m’n onderbuik/blaas, voelde echt heel erg onaangenaam.
Hoe kan dat? Is dit normaal?

misschien een wondje in je vagina door schuren ofzo. dat het een beetje droog was.
of als hij je ook gevingerd heeft, dat hij een wondje heeft gemaakt met z’n nagel.
ik zou me er niet echt druk maken. het zal wel over gaan. en zo niet, kun je altijd nog de huisarts bezoeken. maar voor nu zou ik het zelf even aan kijken!

Misschien dat je dit keer minder opgewonden was en dat het moeilijker ging? Ik zou me er niet teveel druk om maken!

dit^

Ik voel dat wel vaker als ik seks heb met m’n vriend. Dan stoot hij gewoon wat rustiger en dan doet het geen pijn meer (:
Misschien kwam hij gewoon iets te diep en kwam hij op een plek die niet fijn is… Ik denk dat dat bij mij het geval is.

oja dat kan natuurlijk ook. dat het te diep ging en dat hij je baarmoederhals raakte. dat doet namelijk ook pijn.