pijn bij het slikken

haihaai!

Ik heb heel erg pijn bij het slikken.
Als ik heb gegeten dan is het een tijdje weg maar daarna komt het weer. Het is echt super irritant…weet iemand hoe ik er vanaf kom?

xx

waar doet het pijn dan? Ik had dat ooit een keer en als ik dan in mijn keel keek zat er een wit ‘vlekje’ ergens in mijn keel. Was dus soort van ontstoken. Misschien dat dat het is?

Volgens mij heb ik dat ook wel is, dat doet echt superveel pijn, maar bij mij is het dan, als ik slik heb ik oorpijn. Je moet effe een sjaaltje omdoen en thee drinken en dan gewoon gaan slapen.

huuh? ik heb het alleen na het etenxD
sorry hier heb je niks aan…
UUUP:)

op dropjes zuigen, warm kopje thee drinken, sjaal om, veel meer kun je er vanavond niet meer aan doen

ik heb het ook weleens, ook bij gewoon slikken of drinken doet het echt heel zeer maar na een paar dagen gaat het dan automatisch weer over …

is het niet gewoon dat je te snel eet?
ik heb dit heel vaak als ik snel eet, en ik slik dan iets af, dat ik superveel pijn krijg maar weet niet of dit dezelfde pijn is als wat jij bedoelt

dat heb ik ok een soort van dat er soort van beestjes in mn keel zitten as ik wat drink, maar ik bn ook ziek.

zie dit maar als een up want je hebt er niks aan :stuck_out_tongue:

warme thee met honing!

Drink je genoeg? Droge lucht in huis?

Veel snoepjes eten waar je op moet zuigen. Zuurtjes, of van die hoestsnoepjes. Of Stepsils die helpen bij mij ook altijd wel goed (die met citroen honing zijn ook nog eens lekker haha). Het gaat er vooral om dat je speeksel blijft produceren! Moet goed het is dus waarschijnlijk gewoon keelpijn, of een beginnende keelontsteking.

Wat voor pijn is het?
Is het echt bij je keel, of een beetje aan de zijkant van je keel waar je je hart altijd voelt kloppen?
Want als het die eerste is dan is het gewoon op snoepjes zuigen, en keelpastilles, bij die tweede kan het echt hele erge pijn doen, dan is het volgens mij ontstoken. Maar dat heb ik ook wel eens gehad en dan kan je eigenlijk bijna niet meer slikken.

dankjullie wel voor de tips!

het is echt pijn in me keel ik denk dat het gewoon keelpijn is!

ik denk dat het amandelontsteking is.
want dit heb ik ook vaak gehad, en uiteindelijk zijn ze bij mij geknipt.