pijn bij het plassen

hee iedereen!
ik was gisteren gevingerd door mijn vriendje.
toen ik vanochtend naar de wc ging brandde het een beetje.
zou iemand weten waardoor het komt?

x

Een wondje?

Beginnende blaasontsteking misschien? Veel drinken en veel plassen.

ik heb nog niet eerder geplast als vanochtend. had wel veel dorst vandaag, maar het was ook zo warm!
misschien inderdaad een wondje.
ik hoop geen blaasontsteking!!

Waarschijnlijk gewoon geïrriteerd. Gaat vanzelf weg.

okee, bedankt! x

denk dat onschuldige irritatie is. Als het aanhoud zou ik wel even de dokter bellen voor de zekerheid als wel blaasontsteking is moet je namelijk wel een behandeling (medicijn) krijgen want dat gaat niet vanzelf weg.

Het kan blaasontsteking zijn of gewoon een geïrriteerd plekje of wondje.
Als het de twee laatste gevallen zijn gaat het zo weer weg. :wink:

Ik denk niet dat het echt iets is om je zorgen over te maken. Ik heb er ook wel eens last van na de seks.

Blaasontsteking of een wondje?
Ik denk dat het beter is om naar de dokter te gaan als het heel lang zo pijn doet.
Het komt wel goed! :kissing:

Wat ze hierboven zeggen!

@mars landing party; het is dus nu al een paar dagen verder en ik heb geen last meer gekregen bij het plassen… maar ik heb nu inderdaad wel last van jeuk, zo ongemakkelijk! ik begon me best zorgen te maken, dus dat is de reden waarom ik weer even terug kwam bij dit topic… zou het alsnog een schimmelinfectie kunnen zijn ?

hoi parfaite,

ja het is een schimmelinfectie. Je was denk ik droog en je vriend is doorgegaan met vingeren en daardoor is het gaan irriteren. Veel vrouwen hebben er last van. en niet teveel aanzitten want dan wordt het alleen maar erger en erger

oke bedankt!
de jeuk is echt zo vervelend. het brand niet echt, en andere symptomen heb ik ook niet, alleen echt gigantische jeuk…

Ik had ook alleen jeuk maar ik had ook blaasontsteking… Gewoon potje urine naar de huisarts en dan krijg je waarschijnlijk (als je blaasontsteking hebt) antibiotica
Andere tip nog: veel bessen eten (acaibessen, bosbessen, frambozen, aardbeien)
dat zei mijn ha

Zelfde situatie & symptomen meegemaakt, enkele weken geleden…
Is gelukkig snel over gegaan met juiste medicatie! :grinning_face_with_smiling_eyes:

bedankt!

@LiveYourLife welke medicatie had je?

kan net een ontstekinkje zijn oid. Heel veel drinken (en dus heel veel plassen)

@blubber nee ik denk het niet… ik heb niet meer gedronken dan normaal en ik ging ook niet vaker naar de wc…

ik heb nog steeds echt gigantische jeuk en het is super ongemakkelijk. het is niet dat het even weg is en later weer terug komt, maar het blijft maar in een stuk door doen. uuugh!! :frowning_face:

Ga naar de dokter.