pijn aan mn ogen O.o

hoi, sind dat er een megalange, een mooie haha, wimper is uitgevallen hb ik nu de hele tijd pijn aan mn oog, maar niet op die plek waar die wimper heeft gezeten meer erboven op mn ooglid, hoe tf kandit, weet iemand er iets tegen?

Waarschijnlijk heb je een adertje dat gesprongen is. Dan voelt alsof er nog steeds een wimper in je oog zit. Na een tijdje gaat het wel weg, niks ernstigs.

@Silverbleed, kan maar het voelt niet alsof die wimper dan in me oog zit haha

is het vooral als je eraan zit? want ik voel dat idd ook wel eens op mn ooglid als er eentje is uitgevallen :’) beetje een combi tussen blauweplek en een klein wondje ofzo

jaaaa vooral als ik eraan zit jaa, whaaa jaaa het voelt als een blauwe plek MAAR HOE KANDAT ER IS ALLEEN EEN WIMPER UITGEVALLEN OMG HAHA

jaaa geeen ideexD maar je bent dus niet de enige haha! vaak zit ik er juist dan een beetje aan en wordt het ook nog een beetje rood>< maar eehh meestal na een dag ofzo (2 misschien) is het bij mij altijd wel weg^^

Oh dat, ja dat gaat wel over hoor. Vooral niet meer aan blijven zitten en zo wel goed je handen wassen anders maak je het nog erger :wink:

okeee bedankt voor jullie reacties, en dat eraan blijven zitten moet ik nogmaar vol blijven houden haha :kissing:

(ik kan dat ook echt niet, mijn handen worden als magneetjes naar dat soort dingen toegetrokken haha… goodluck^^)

Een heet washandje op je oog houden vooor ongeveer 5 tot 10 minuten helpt ook.
Doe dit iedere dag een week lang, Ik hoop dat het dan over is.
Dit hielp bij mij en bij mijn vriendinnen heel goed want door het hete water gaat
het wondje of iets anders dat irriteerd open en komt ervanzelf wat pus uit.

xoxo