Pijn aan linkerzij

Heeyy,
Ik heb pijn in me buik aan me linkerzij beneden…
Weet iemand wat dit is? Eerder dit jaar had ik dit ook, maar dat was menstruatiepijn , maar ik hoef niet ongesteld te worden, want dat ben ik al geweest… &ik heb geen zin om naar die dokter te gaan :flushed:

weet iemand wat dit is?
dankjeee xx

Nou, Serieus… geen idee. weet niet aan welke kan je Blinde darm zit. heb je erg veel pijn? Vertel het aan je ouders. xxx

Volgens mij zit de milt en een nier ongeveer op die plek.
Misschien zijn het ook wel je darmen of inderdaad blinde darm.
Menstruatiepijn zit bij mij in mijn onderbuik.

Zou wel verstandig zijn om even naar je huisarts te gaan.

als je erover paar dagen nog steeds last heb zou k tog ff naar dokter

Sinds wanneer heb je die pijn?

sinds vorige week… maar ik heb er verder echt niet veel last van! Alleen vandaag kreeg ik er best veel last van …

ik heb altyd pijn na het rennen in me linker zij…

mm ik zou het niet weten, al hoorde ik wel vandaag dat 'n van mijn klasgenootjes pijn in de zij van der buik had. Zei is naar de doktor gegaan en het bleek dus 'n blaar op haar eierstok te hebben. dus ga maar ff naar de doktor voor de zekerheid!

Maar wat doet een blaar op je eierstok dan? wat moet er aan gedaan worden?
Ik moet ook vet vaak naar de wc… ?
misschien blaasonsteking ofzo? hoop het… beter dan een blindedarm :flushed:

Ik zou dan toch even naar de dokter gaan :slightly_smiling_face:!

gister was iemand bij medische centrum met blinde darm ontsteking en die had 3 dagen daar pjin en de 3de dag kreeg hij ook koorts en koude rillingen… dus als je dit krijgt meteen naar het ziekenhuis gaan… verder zou ik het niet weten… als het blijft zou ik naar de dokter gaan

Je linkerzij toch? Want ik heb een paar jaar geleden een blindedarm ontsteking gehad en mijn litteken zit aan mijn rechterzij dus dan is het denk ik geen blindedarm ontsteking :wink:

Heb ooit gehoord dat niet bij alle mensen de blinde darm op dezelfde plek zit…

je mild mischien? dan moet je wat meer sporten, maar wel langzaam opbouwen. Of je sport te snel na het eten. Of krijg je het niet als je beweegt?

.

heb ik ook wel’s gehad maar gewoon niks aan gedaan en toen kwam het goed

Dat had ik ook toen ik in Rotterdam was.

Het begon eerst met een beetje pijn aan me linkerzij
Daarna werd het heel hevig en ik kon me niet meer bewegen.
Ambulance enzo ze gingen het onderzoeken.
Moest plassen in zo’n bekertje o.O
wat bleek er dat ik blaasonsteking had.
Zou maar toch ff langs de huisarts gaan.

En een 1 op school had ik ook plots uit het niets pijn aan me zij.
Ik werd opeens helemaal wit en kreeg het ineens heel warm en had kreeg de neiging om flauw te vallen

ik heb dat ook altijd na het rennen, of na heeeeel lang lopen enzo.
maar als dit niet het geval bij jou is, dan zou ik wel naar de dokter gaan ja :slightly_smiling_face:. Niet te lang wachten. Ook al blijkt het niet zo iets ergs te zijn, beter dat je weet wat het is :slightly_smiling_face:

ga toch maar na de dokter.

& je blindedarm zit aan de rechterkant. En ik denk als dat bij jou niet het geval is dat toch allang een keertje is uitgekomen?

Tijd dus voor n doktersbezoekje!

had ik ook een tijd een half jaar ofzo en nu is het wegg !
k zou gewoon nog ff afwachten