Pijn aan clit

Hey,
misschien is dit in een keer heel awkward omdat ik alleen maar spellen/verhalen en reallife dingen plaats, maar ik heb even jullie hulp nodig.

Laatst las ik op dit forum over Manieren om te masturberen.Er werd heel vaak verteld over masturberen met de douchestraal. Nou probeerde ik dat dus laatst, maar ik was dus even vergeten dat ik altijd douche met 40 graden.
Het begon wel te prikken enzo maar verder niet.
Nu doet mijn clit dus best wel pijn als ik het ook maar heel even aanraak. Niet eens zo zeer om klaar te komen.
Het voelt dan als een of andere prik. Kan het zijn dat er een stukje verbrand is? Of heb jij dit ook?
Misschien een domme vraag hahaha…
Alvast bedankt
Xxx

Ik moest lachen om de titel

Het kan best zijn dat de huid nu geirriteerd is. Smeer het in met een vette en hydraterende zalf, dat moet het denk ik wel verlichten? Ik weet namelijk niet of je calendulan daar mag smeren.

^ Ik zou er niks op smeren eigenlijk. Je kan het verkoelen met bijvoorbeeld een nat washandje, maar ik zou de PH waarde daar lekker met rust laten anders heb je straks nog meer dan een ‘verbrande clit’ en daar word je helemaal niet vrolijk van.

Oja kak die PH waarde. Forget what I said.

ik zou inderdaad een koud washandje ofzo er op leggen en verder niets er op smeren. Denk niet dat je je er echt zorgen over hoeft te maken hoor :slightly_smiling_face:

Ik denk dat het (mede door de hitte en je het nog nooit gedaan had) nu gewoon wat geïrriteerd is. Zal vast binnen een paar dagen wegtrekken!

toen ik die topictitel las, dacht ik even dat iemand iets heel idioots met vuur had gedaan. :’)

zelfde, ik kreeg er helemaal de kriebels van…

OT: echt niks opsmeren! als het na een week nog niet over is misschien een afspraak met de dokter maken, ik weet niet hoe oud je bent. maar het gaat waarschijnlijk gewoon vanzelf weer zeg dus don’t worry :slightly_smiling_face:

Ik kom echt niet meer bij van de topictitel :grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar ik zal me niet teveel zorgen maken als ik jou was. Is vast met een paar dagen over!

Door je titel verwachtte ik dat je een krultang had gebruikt daar beneden, maar was die vergeten af te zetten :’)

En inderdaad wat de anderen zeggen, er niets op smeren en een koud washandje :slightly_smiling_face:

Dankjewel voor de tips!
Haha ik snap dat jullie moeten lachen om de titel. Ik verander hem wel.

Dit