Pijn aan borst

Hey allemaal

Ik heb al best lang (paar maanden) pijn in mijn linkerborst. Maar heb het heletijd aan niemand vertelt. Nu sinds een tijdje weet mijn moeder het ook, en het wordt alleen maar erger. Ik heb al wel een afspraak gemaakt bij de huisarts, maar toch wil ik graag jullie mening weten.

Hebben jullie dit ook wel eens gehad? Aan 1 kant continue pijn? Ik ben gewoon bang dat er iets ergs is, want deze borst is ook wel harder dan de andere…

Liefs

Owh, sorry voor dat ik niet heb opgelet voor het onderwerp.

Maar het is toch raar dat ik maar aan 1 kant zo’n erge pijn heb continue. En deze borst is ook harder. Het zit doet ook beetje pijn onder mijn oksel. Het zit in de hele borst een pijn, maar onder mijn oksel doet het het meeste pijn.

Iemand?

Ik ben 15 trouwens

Ten eerste was het niet echt slim van je om er zolang mee rond te lopen. Als het iets ernstigs zou zijn, dan zou het nu erger kunnen zijn dan een tijdje terug.

Maar ik denk eigenlijk ook dat het de groei is! Maak is met je hand een rollende beweging over je borst (dichtbij je oksel). Voel je dan iets van bobbels zitten? Of is je borst in het geheel een beetje hard?

idd waarschijnlijk groeit 'ie (dus gewoon groeipijn)

Ik voel wel wat bobbels zitten, maar niet echt overdreven… aan de andere kant ook wel beetje

Maar groei? Zo lang en zo pijnlijk?

Wat voor pijn dan? Constant of meer een steek? Probeer het eens te omschrijven.

Dit hoort trouwens niet bij fashion.

Sorry dat het bij fashion staat.

Het is constante pijn eigenlijk…

k zou maar ns naar de dokter gaan, k probeer je niet bang te maken ofzo, maar is altijd beter om t zeker te weten, toch ? :slightly_smiling_face:

k hoop dat de pijn snel weg is:luck:

onstoken kliertje denk ik :slightly_smiling_face: had een vriendin van mij oook :stuck_out_tongue:

Doet het ook pijn als je er tegen aan duwt?

Ja, dat doet wel zeer

Dan lijkt het me gewoon groeipijn, maar zoveel verstand heb ik er niet van. Het beste is gewoon om even naar de dokter te gaan (:

Succes! En laat je het even weten wat het was?

Zal ik doen. Vind wel beetje raar om er mee naar de dokter te gaan, maarja t moet maar! Als ik zeker weet dat er niks (ernstigs) is, heb je meer rust en gaat het wel over. Ik maak me nu er ook best druk over, dus denk dat bezoek aan de huisarts goed is ja. Bedankt meiden

ik zou gewoon gaan
straks is het wel wat en dan ben je niet gegaan…
nou succes :]

Bedankt meiden