Pijltjestoetsen doen het niet tijdens spelletjes

Heee, ik zit met een probleempje…
Mijn pijltjestoetsen doen het gewoon en werken verder goed, alleen als k een spelletje speel ( als k me verveel is het best grappig ;p ) dan doen ze opeens helemaal niks meer.
Ik klik wel op de game enzo, dus ik denk dat ergens instellingen fout staan, maar waar? ik kan het niet vinden…
bv bij spelletjes van spele.nl ofzo, alle waarbij je de pijltjes moet gebruiken doen het niet… ;s
toevallig iemand di eweet hoe je dit verhelpt? x

Haha dat had ik gisteren ook, toen ik voor het eerst sinds maanden weer op spele.nl ging (ach in de vakantie verveel je je hè).
Mijn muis was ook ineens weg als het spel ‘startte’…

Tja, geen spelletjes meer doen.

Neeoke, misschien helpt het als je even dubbelklik op het scherm klikt. Als je het spelletje aan het doen bent?

nee, dat dubbelklikken werkt ook niet…

had ik ook al de laagste tijd ! nooit gehad en nu opeens, up !
ik volg dit topic nu ff

Als wij het allemaal hebben is het waarschijnlijk gewoon een fout van spele.nl of flash/java/zoiets. Dus dan is het gewoon afwachten tot het weer normaal doet.

Maar ik overleef ook wel zonder spele.nl gelukkig :’)

ik heb trouwens ook op internet nog ff gezocht, maar daar komt het wel vaker voor; vaak als reacties; klik op het spel, maar dat werkt dus niet…
en ook ergens dat het in de instellingen van pc zit, maar daar kan ik ook nergens iets vinden ( daar zal het wss wel inzitten, maar weet niet precies waar)

en bij mn pa deed hij het trouwens nog… en zie ook oude berichten, dus het is al langer, dus het is niet een momentele foutr van iets, denk echt de instellingen van je pc…

ik heb dat ook heel vaak bij van die spelletjes .
bij mij gaat het poppetje in een game soms ook gewoon automatisch lopen zonder dat ik ergens op klik

ja dat heb ik ook wel eens , ik ga nuff kijken of die het weer doet, je hoort het zo va me

nee kan nog steeds niet

Het ligt niet aan de instellingen van mijn pc, want er is niets veranderd aan deze pc en ik heb een jaar geleden hier nog gewoon met mijn neef van die spelletjes gedaan…

ik denk dat het dan gewoon een fout is ofzo,

net bij mijn moeder op haar laptop probeerde ik het even en daar deden ze het wel gewoon… ;s

numlock indrukken.

Ik heb het ook!! En kllikken en op numlock lukt bij mij ook niet, aardig irritant…

klopt> numlock werkt ook niet…

Dit had ik vanmiddag toen ik Bubble Struggle wou spelen met een vriendin, maar niks werkte…Heel vaag.

heeft iemand ondertussen al iets gevonden?

Hij doet het weer!
maar ik gebruik eigenlijk altijd google chrome, en nu probeerde ik het in een andere browser; internet explorer gewoon en daar doet hij het wel…